StoryEditor

Marek Koštrna zo 101 Drogéria: Omladenie značky je logickým a prirodzeným krokom

15.01.2024, 10:29

Rodinnú firmu 101 Drogéria čaká po tridsiatich rokoch obdobie veľkých, avšak slovami jej nového marketingového riaditeľa, nevyhnutných zmien. Marek Koštrna odhaľuje ambície, kľúčové kroky a nové stratégie, ktoré by mali viesť k modernizácii značky a priniesť personalizovanejší zážitok aj pre mladšiu cieľovú skupinu.

Ako hodnotíte doterajšie pôsobenie 101 Drogerie na trhu a čo znamená 30-ročné jubileum pre značku a firmu ako takú?

V januári to bude presne 30 rokov, čo manželia Krajčíkovci začali obchodovať s drogériou. Vtedy firma fungovala ako sídliskový predaj. Nakúpené výrobky najskôr skladovali v obývačke a predávali ich pred bytovkou. Neskôr si prenajali sklad, spoločnosť postupne expandovala a do jej portfólia dnes patrí 244 predajní po celom Slovensku.

Stále pritom ide o tú istú rodinnú firmu, ktorá od 90. rokov prežila bez vonkajších zásahov a ustála všetky zmeny v podnikateľskom prostredí. V súčasnosti v jej vnútri dochádza ku generačnej výmene a s tým ide ruka v ruke aj omladzovanie zákazníckej bázy s akcentom na personalizov...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-26 09:37:48 - Feat.: - Title: Politika si pýta vyboostované egá. Všetko vedia najlepšie a keď je zle, môžu za to ostatní, hovorí marketingový stratég
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. máj 2024 06:48