Pred rokom ste prevzali pozíciu prezidenta Klubu reklamných agentúr Slovenska. Akým smerom ste sa v rámci priorít asociácie rozhodli uberať?
Klub reklamných agentúr Slovenska sa dlhodobo zameriava na aktivity, ktoré formujú reklamné prostredie a podporujú atraktivitu reklamnej práce, a tým pritiahnutie najlepších ľudí a zachovanie toho, čo reklamný svet predstavuje. V rámci prezídia sme sa rozhodli nerozširovať portfólio o nové projekty, ale konzistentne rozvíjať aktuálne sa realizujúce aktivity.
Momentálne je plán aktivít rozvrhnutý na celý rok, a preto je to popri práci v agentúre časovo náročné. Zároveň je však silným motivujúcim faktorom, keď vidím, ako je táto činnosť pre reklamnú brandžu relevantná.
Ktoré z plánovaných aktivít by ste vypichli?
Začal by som organizáciou Zlatého klinca, čo je v podstate najprestížnejšia slovenská súťaž kreativity, a aktuálne máme pred sebou výzvu v podobe jej 30. ročníka. V KRAS-e vnímame ako zásadne je Klinec pre agentúry dôležitý, pretože je to motivácia pre zapojených kreatívcov, ale aj klientov, ktorí na projektoch spolupracujú. Preto by sme ďalší ročník ch...
Zostáva vám 85% na dočítanie.