Vyštudovaná učiteľka, ktorú to už počas vysokej školy ťahalo úplne iným smerom. Tak by sa opísala Simona Kanátová, ktorá pôsobí ako Media planner v agentúre JANDL. Podieľa sa na plánovaní, realizácii a vyhodnocovaní mediálnych kampaní pre klientov, ako sú napríklad COOP Jednota, Absolut, Beefeater alebo BVS. Jej srdcovkou je klient Plamienok.
Na akom projekte teraz pracujete alebo čím aktuálne v agentúre žijete?
Do veľkej miery hovorím skôr za náš tím, ale teda máme za sebou dávku predvianočného stresu, keďže sme do poslednej chvíle finishovali plány na rok 2024. Aktuálne rozbiehame prvé tohtoročné kampane a pracujeme na príprave ďalších.
Aká bola vaša cesta k súčasnej práci?
Po strednej som mala jednoznačný cieľ – stať sa učiteľkou. Vtedy by mi ani nenapadlo, že zostanem v Bratislave a už vôbec nie, že zakotvím v reklamnej agentúre. Mnohí spolužiaci už počas š...
Zostáva vám 85% na dočítanie.