StoryEditor

Fitshaker v novej kampani vyzdvihuje prirodzenú krásu žien

25.12.2023, 08:00
Autor:
redred

V kampani účinkujú skutočné používateľky Fitshaker. 

Ide o prvý spot, v ktorom značka komunikuje už aj nový, dlhodobý claim „Posilňujeme ženy“. V oboch prípadoch ide o prácu agentúry Kreatívna Dvojica.

image

Nová kampaň Fithaker

Cvičenie okrem fyzickej kondície preukázateľne zvyšuje aj sebavedomie. Vďaka nemu sa môžeme vo svojom tele cítiť oveľa lepšie, spokojnejšie. A práve o tom je nová kampaň ženského online fitka, Fitshaker.

Cvičenie s Fitshakerom nie je len o zhodených kilách. Tie sú len špičkou ľadovca. Vďaka tomu, že ženy nadobudnú svoju vysnívanú váhu, začnú sa viac páčiť samé sebe a viac si veriť. Mnohé totiž práve vďaka Fitshakeru dosiahnu svoju najlepšiu formu, v akej kedy boli. A je jedno, že tá forma sa nepribližuje ideálom krásy, ktoré nám diktuje spoločnosť. Stále je to osobné víťazstvo, ktoré si zaslúži pozornosť. Preto sme vytvorili kampaň, ktorá je oslavou ženskej krásy všetkých tvarov a veľkostí, hovorí Ivana Hornická Pacoňová, spoluzakladateľka agentúry Kreatívna Dvojica.

V televíznom spote účinkujú skutočné zákazníčky Fitshakera, ktoré hrdo prezentujú aj svoje nedokonalosti. Práve vďaka Fitshakeru sú totiž so svojím vzhľadom oveľa spokojnejšie, než kedykoľvek predtým.

V novom spote Fitshaker účinkujú jeho skutočné užívateľky.

"Na našom trhu je množstvo fitiek, ktoré vo svojej komunikácii zdôrazňujú najmä tvrdú fyzickú makačku. Stavajú sa do roly akéhosi namotivovaného trénera. My sme však aj v tomto odlišní. Dlhodobo sa snažíme vystupovať ako priateľ a sprievodca žien, ktorý ich podporí na ceste za ich krajším, odolnejším a sebavedomejším „ja“. Staráme sa nielen o ich fyzickú, ale aj psychickú kondíciu. Sme preto radi, že túto filozofiu odteraz odzrkadľuje už aj náš nový claim, posilňujeme ženy, uzavrela Katarína Rakúsová za tím Fitshaker.

Fitshaker je na trhu deväť rokov a za ten čas sa vďaka nemu podarilo schudnúť a cítiť sa lepšie už viac ako 80 000 ženám. Podľa prieskumu z júla 2023 ide o najznámejšiu fit aplikáciu na Slovensku.

* Podľa prieskumu nezávislej prieskumnej spoločnosti Go4Instight v júli 2023 na vzorke 1 000 žien vo veku 20 – 55 rokov.

Vizitka kampane: 

Klient: Fitshaker/Katarína Rakúsová, Peter Švaral

Agentúra: Kreatívna Dvojica

Creative Director: Ivana Hornická Pacoňová, Michal Hornický

Strategy Director: Ivana Hornická Pacoňová

Copywriter: Soňa Čásárová, Ivana Hornická Pacoňová

Art Director: Michal Hornický

Account manager: Ivana Hornická Pacoňová, Michal Hornický

Produkcia: Laurinc Studio

Režisér: Daniel Laurinc

Producent:  Jaro Schnierer

Kamera: Majo Žilinčan

Edit a postpro: Erik Oslanec

Sound Design: Erik Horák, Lososound

 

01 - Modified: 2024-04-29 06:13:33 - Feat.: - Title: Fitshaker má novú kampaň. Poukazuje v nej na sebavedomie, ktoré sa dá nadobudnúť cvičením 02 - Modified: 2023-12-06 08:42:46 - Feat.: - Title: Reklamné prostredie je mentálny tréning. Makáš aj sa zapotíš, a potom prídu endorfíny 03 - Modified: 2023-10-18 08:21:05 - Feat.: - Title: Čo oči nevidia, to zistí DNA test, tvrdí v novej kampani DNA ERA 04 - Modified: 2023-04-18 10:44:52 - Feat.: - Title: Hľadá sa ideálna mediálna stratégia 2023: Čo radia experti digitálnych agentúr? (anketa Stratégií) 05 - Modified: 2023-03-03 14:36:07 - Feat.: - Title: Víťaz kategórie Vizuál: Aj offline print môže byť interaktívny
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:32