Vybrané reklamy so zameraním na biznis zákazníkov budú počas celej sezóny nasadené aj do brejkov zápasov NHL v Kanade, v ktorej sa ESET stal partnerom tímu Calgary Flames.
„ESET je lídrom na trhu v poskytovaní digitálnej bezpečnosti a na spoluprácu si vyberá z tých najlepších. O to viac sa teším, že si ESET vybral práve nás,“ zhodnotil na úvod Juraj Bartoš, creative director a majiteľ Free Andy.
„V náročnom výberovom konaní sa nám podarilo nielen uspieť, no víťazstvo sme zároveň pretavili do zapamätateľných spotov, ktoré prepája silný insight.“
Komunikačná kampaň má za cieľ podporiť povedomie o ponuke a riešeniach ESETu pre koncových (B2C) a biznis zákazníkov (B2B).
V B2C sledujeme osudy rozličných postáv, ktoré sú konfrontované s nástrahami online sveta. Zamerali sme sa na online súkromie a identitu, VPN, platby cez internet či online surfovanie. Práve v rámci týchto oblastí prináša ESET nové vylepšenia a funkcionality vo svojej najnovšej ponuke.
V B2B je ústrednou postavou IT admin Tim, ktorý sa stará o bezpečnosť svojich kolegov.
V oboch prípadoch sú však skutočným hrdinom produkty ESETu, ktoré užívateľov chránia a IT adminom uľahčujú život. Vďaka ESETu a jeho technológiám určeným na prevenciu a ochranu sú užívatelia o krok vpred pred všetkými digitálnymi hrozbami.
„Išlo o jedno z najkomplexnejších zadaní, s ktorým sme sa stretli, ale od začiatku sme vedeli, že si s ním dokážeme poradiť. Čím viac sme na ňom pracovali, tým viac nás bavilo. Hoci šlo o produktovú kampaň, bolo nám jasné, že potrebujeme viac ako iba racionálne argumenty. Kľúčom bol výstižný insight a emócie – a tie sa nám podarilo vzbudiť už počas prezentácie,“ vysvetľuje príbeh vzniku víťaznej komunikácie senior copywriterka Eva Myjavcová.
O výrobu sa postarala produkcia RE:SET. Jej premyslený prístup k výberu režisérov aj dokonalá príprava pred natáčaním zohrali významnú úlohu v tom, že dvojdňové natáčanie išlo napriek komplikovanému medzinárodnému castingu a rozličným lokáciám úplne hladko.
„Od momentu, keď s nami tím Free Andy konzultoval produkčné možnosti ešte vo fáze prípravy konceptu, sme vedeli, že tieto spoty by sme chceli vidieť zrealizované. Potom už len stačilo rovnako nadchnúť klienta. Alebo to bol nomen omen?“ dodáva s úsmevom Martin Repka, CEO & executive producer.
Séria B2C aj B2B reklám pre globálnu kampaň vznikala od začiatku s vedomím, že si ich budú jednotlivé trhy lokalizovať a adaptovať. „Pôvodne mali byť spoty využité iba v online, no svojou kvalitou, humorom a jednoznačne doručeným posolstvom dokázali niektoré z trhov nadchnúť natoľko, že si vyžiadali aj ich nasadenie v ATL,“ dopĺňa Tomáš Slobodník, associate creative director.
„Základom úspechu bolo rozvinutie pozicioningu značky, ktoré otvorilo nové možnosti komunikácie. Ukázali sme, že klientovi dokážeme spolu so svetovou kreatívou priniesť aj výnimočné strategické riešenie.“
Vizitka kampane:
Názov kampane: One step ahead
Klient: ESET
Agentúra: Free Andy
Creative Directors: Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník
Strategist: Monika Farkašová
Head of Art: Karol Krištofovič
Animation: Eva Petrželová
Copywriter: Eva Myjavcová, Tomáš Slobodník
Managing Director: Emil Myjavec
Account Manager: Emil Myjavec, Veronika Zacharová
Produkcia: RE:SET PRODUCTION
Executive Producer: Martin Repka
Line Producer: Petra Burianová
Production Manager: Jana Repková
Post-production: Ekran
Režisér: Dano Dekan
Director of Photography: Martin Chlpík