Kampaň ESET od Free Andy
StoryEditor

Novú kampaň ESETu sledujú kanadskí diváci v prime time

19.12.2023, 10:29
Autor:
redred

Globálna kampaň vznikla na Slovensku v rámci spolupráce ESETu a agentúry Free Andy, ktorá stojí za kreatívnou stratégiou a produkciou kampane.

Vybrané reklamy so zameraním na biznis zákazníkov budú počas celej sezóny nasadené aj do brejkov zápasov NHL v Kanade, v ktorej sa ESET stal partnerom tímu Calgary Flames.

„ESET je lídrom na trhu v poskytovaní digitálnej bezpečnosti a na spoluprácu si vyberá z tých najlepších. O to viac sa teším, že si ESET vybral práve nás,“ zhodnotil na úvod Juraj Bartoš, creative director a majiteľ Free Andy.

„V náročnom výberovom konaní sa nám podarilo nielen uspieť, no víťazstvo sme zároveň pretavili do zapamätateľných spotov, ktoré prepája silný insight.“

Komunikačná kampaň má za cieľ podporiť povedomie o ponuke a riešeniach ESETu pre koncových (B2C) a biznis zákazníkov (B2B).

V B2C sledujeme osudy rozličných postáv, ktoré sú konfrontované s nástrahami online sveta. Zamerali sme sa na online súkromie a identitu, VPN, platby cez internet či online surfovanie. Práve v rámci týchto oblastí prináša ESET nové vylepšenia a funkcionality vo svojej najnovšej ponuke.

V B2B je ústrednou postavou IT admin Tim, ktorý sa stará o bezpečnosť svojich kolegov.

V oboch prípadoch sú však skutočným hrdinom produkty ESETu, ktoré užívateľov chránia a IT adminom uľahčujú život. Vďaka ESETu a jeho technológiám určeným na prevenciu a ochranu sú užívatelia o krok vpred pred všetkými digitálnymi hrozbami.

„Išlo o jedno z najkomplexnejších zadaní, s ktorým sme sa stretli, ale od začiatku sme vedeli, že si s ním dokážeme poradiť. Čím viac sme na ňom pracovali, tým viac nás bavilo. Hoci šlo o produktovú kampaň, bolo nám jasné, že potrebujeme viac ako iba racionálne argumenty. Kľúčom bol výstižný insight a emócie – a tie sa nám podarilo vzbudiť už počas prezentácie,“ vysvetľuje príbeh vzniku víťaznej komunikácie senior copywriterka Eva Myjavcová.

O výrobu sa postarala produkcia RE:SET. Jej premyslený prístup k výberu režisérov aj dokonalá príprava pred natáčaním zohrali významnú úlohu v tom, že dvojdňové natáčanie išlo napriek komplikovanému medzinárodnému castingu a rozličným lokáciám úplne hladko.

„Od momentu, keď s nami tím Free Andy konzultoval produkčné možnosti ešte vo fáze prípravy konceptu, sme vedeli, že tieto spoty by sme chceli vidieť zrealizované. Potom už len stačilo rovnako nadchnúť klienta. Alebo to bol nomen omen?“ dodáva s úsmevom Martin Repka, CEO & executive producer.

Séria B2C aj B2B reklám pre globálnu kampaň vznikala od začiatku s vedomím, že si ich budú jednotlivé trhy lokalizovať a adaptovať. „Pôvodne mali byť spoty využité iba v online, no svojou kvalitou, humorom a jednoznačne doručeným posolstvom dokázali niektoré z trhov nadchnúť natoľko, že si vyžiadali aj ich nasadenie v ATL,“ dopĺňa Tomáš Slobodník, associate creative director.

„Základom úspechu bolo rozvinutie pozicioningu značky, ktoré otvorilo nové možnosti komunikácie. Ukázali sme, že klientovi dokážeme spolu so svetovou kreatívou priniesť aj výnimočné strategické riešenie.“

Vizitka kampane:

Názov kampane: One step ahead

Klient: ESET

Agentúra: Free Andy

Creative Directors: Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník

Strategist: Monika Farkašová

Head of Art: Karol Krištofovič

Animation: Eva Petrželová

Copywriter: Eva Myjavcová, Tomáš Slobodník

Managing Director: Emil Myjavec

Account Manager: Emil Myjavec, Veronika Zacharová

Produkcia: RE:SET PRODUCTION

Executive Producer: Martin Repka

Line Producer: Petra Burianová

Production Manager: Jana Repková

Post-production: Ekran

Režisér: Dano Dekan

Director of Photography: Martin Chlpík

 

 

 

01 - Modified: 2024-08-16 08:04:40 - Feat.: - Title: ESET a Borussia Dortmund predlžujú partnerstvo do roku 2027 02 - Modified: 2024-08-12 07:30:17 - Feat.: - Title: Známe české pivo sa spojilo so slovenskými vysokoškolákmi z VŠMU 03 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať 04 - Modified: 2023-11-15 08:00:00 - Feat.: - Title: Mariana Mažgútová: Každý brand, ktorý je otvorený kreativite sa stáva mojim love brandom 05 - Modified: 2023-10-04 12:31:29 - Feat.: - Title: OOH: Znova jasná dominancia "práce mesiaca september"
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. november 2024 16:27