StoryEditor

Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností

12.12.2023, 12:08
Autor:
redred
  • Je kvalitná produkcia neoddeliteľnou súčasťou marketingu?
  • Uvedomujú si to podľa vás vaši klienti a dávajú na produkciu požadovaný dôraz?
  • Čo sa dá urobiť ešte viac pre to, aby sa brandža viac rozvíjala? Na to odpovedajú zástupcovia produkčných spoločností. 
  • Dominik Szombath: Kvalitná produkcia bez kreatívy fungovať nevie, preto je pre nás veľmi dôležitý kreatívny proces.
  • Viktor Šesták: Každá jedna produkcia reklamy je samostatný živý organizmus. Môžete mať plán a víziu, ako bude všetko vyzerať a fungovať, v každom prípade vždy je tu priestor, že sa niečo v procese pokazí a nebude fungovať.
  • Anketa je súčasťou špecializovanej ročenky Produkcia 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku

image

Mário Puzder, Promiseo

Mário Puzder

Video director & Tech lead

Promiseo

Pravdou je, že aj menej kvalitná produkcia, jednoduché veci natočené na mobil so štábom, ktorý tvorí jeden človek, môže byť súčasťou marketingu spoločnosti. Aj komunikácia točená na telefón však musí byť premyslená a zapadnúť do celkového konceptu.

Na druhej strane, ak chce klient pôsobiť seriózne a dlhodobo úspešne, je dôležité dať si záležať na kvalite. Technológie, ktoré posúvajú produkcie na svetovú úroveň, sú čoraz dostupnejšie, a preto si myslím, že na rozvíjanie branže je dôležité vzdelávanie jednotlivcov pracujúcich v tomto odvetví. Tí potom vedia za rozumný čas a cenu priniesť klientom kvalitu na vysokej úrovni.

image

Dominik Szombath, VRIZZLY productions

Dominik Szombath

Producent

VRIZZLY productions

Kvalitná produkcia bez k...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Trh eventov sa stabilizuje, ale stále ešte nie sme v predcovidovej ére 02 - Modified: 2024-09-27 07:14:53 - Feat.: - Title: Promiseo oslavuje 15 rokov kreativity a partnerstiev 03 - Modified: 2024-09-10 12:50:26 - Feat.: - Title: TV produkcia sa za posledné desaťročia dramaticky zmenila 04 - Modified: 2024-05-09 12:16:56 - Feat.: - Title: Telekom v novej kampani #SmeSamiSebou zdôrazňuje, aké dôležité je byť sám sebou 05 - Modified: 2024-05-03 06:06:24 - Feat.: - Title: Lukáš Kočiš: Urobíme aj 80 tendrov za rok, každý stojí tisícky eur
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 17:10