Opel, Citroën, PEUGEOT a DS Automobiles sa spojili pri príležitosti 17. novembra.
StoryEditor

Štyri automobilové značky sa spojili, aby odovzdali dôležitú správu o slobode pri príležitosti 17. novembra

24.11.2023, 09:00
Autor:
redred

Opel, Citroën, PEUGEOT a DS Automobiles zmenili na jeden deň svoje hardsellové reklamné banery. Fanúšikom vďaka nim pripomenuli, že to, čo teraz považujeme za štandard, nebolo vždy samozrejmosťou. Kampaň vznikla v spolupráci s kreatívnou agentúrou Istropolitana Ogilvy.

V súčasnosti majú motoristi na výber z veľkého množstva značiek a modelov vozidiel. Okrem výberu brandu si navyše môžu nakonfigurovať konkrétnu motorizáciu, výbavu či farbu. Takúto slobodu však nemali vždy. V minulosti sa k väčšine modelov áut nedalo len tak ľahko dostať – bežne dostupné sa stali až vďaka Nežnej revolúcii.

Práve na tento fakt sa rozhodli spoločnou aktivitou upozorniť štyri automobilové značky Opel, Citroën, PEUGEOT a DS Automobiles využitím jednoduchého twistu – v hardsellových baneroch zmenili cenu na rok 1989.

„Pri hardsellovej komunikácii automobilových značiek sme zvyknutí na reklamné formáty, ktoré vyobrazujú auto a výraznú cenu. Práve to sa stalo pri kreatívnom procese východiskovým insightom. Banery, ktoré sa na prvý pohľad javili ako hardsellové, tentoraz odovzdali dôležité posolstvo o hodnote slobody,“ približuje ideu Patrícia Al-Hadi, copywriterka agentúry Istropolitana Ogilvy.

Táto aktivita bola viditeľná na sociálnych sieťach jednotlivých automobiliek, ale aj prostredníctvom banerov, GDN formátov a na homepage každej značky.

Vizitka kampane

Klient: P Automobil Import s. r. o., C Automobil Import s. r. o., O Automobil Import s. r. o.

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Creative Director: Peter Darovec

Associate Creative Director: Roman Hríbik, Jakub Svetlík

Art Director: Jakub Svetlík, Michal „Mio“ Valušek, Katarína Sopková

Copywriter: Roman Hríbik, Patrícia Al-Hadi, Marek Suchitra

Social Media Manager: Linda Oršulová, Michal Porubovič

Account Director: Barbora Maťašeje

Account Manager: Jana Strížová, Katarína Juričková

Mediálna agentúra: UNIMEDIA, Digiline

01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 03 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie 04 - Modified: 2024-06-28 10:48:37 - Feat.: - Title: Tesco pomáha v boji proti menštruačnej chudobe 05 - Modified: 2024-06-26 07:21:15 - Feat.: - Title: Cez podcast informujeme správnych ľudí na správnom mieste a vo vhodnom čase
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 22:52