Tony Paluš pôsobí ako PPC & Digital Marketing Specialist v agentúre Performics. Digitálnemu marketingu sa začal venovať ešte popri štúdiu na vysokej škole FMK UCM v Trnave. Vo voľnom čase rád cestuje, hrá aj pozerá futbal a trávi čas s priateľkou a kamarátmi.
Na akom projekte teraz pracujete alebo čím aktuálne v agentúre žijete?
Momentálne pomáhame klientovi s expanziou na zahraničné trhy, ktorá sa rozbehla tento rok, a vyzerá to, že sa nezastaví ani budúci rok. Takže sa teším na spravovanie PPC kampaní aj mimo Slovenska a Česka. Tento mesiac sa mi podarilo aj zautomatizovať e-mailové upozornenia na náklady z rôznych reklamných systémov.
Je to síce taká drobnosť, ale aspoň nebudem musieť v nedeľu posledný deň kampane kontrolovať každú hodinu náklady a byť v strese, či náhodou sme na kampani neprekročili budget. A v najbližšej dobe chceme s kolegami pri klientoch zautomatizovať aj vylučovanie kľúčových slov a manuálny UTM tagging v Google Ads systéme.
Aká bola vaša cesta k súčasnej práci?
O marketing som sa zaujímal už ako 15-ročný a už vtedy som vedel, že by som sa tomu chcel venovať. Najprv som si našiel prácu ako redaktor portálu o Android smartfónoch, kde som sa ich opýtal, či je možné pracovať aj na nejakých marketingových projektoch v rámci portálu. Dostal som napríklad jednoduché zadanie na vyhľadanie dát v Google Analytics a ich zapísanie do prezentácie. Neboli to náročné úlohy, ale aspoň som sa začal pozerať na čísla.
Následne som sa rozhodol ísť štu...
Zostáva vám 85% na dočítanie.