Naše agentúry získali spolu 12 shortlistov. Najviac ich má na konte THIS IS LOCCO.
Práca pre Kaufland Hokejová mrkva má 4 shortlisty. A to v kategóriách Brand Experience Live Stunts Brand Activation,
Brand Experience New use of Media, Brand Experience PR/Events a Interactive & Mobile Interactive Campaigns
Dva shortlisty má ďalšia práca z dielne agentúry THIS IS LOCCO - Nastenka, hlas proti ruskej propagande. Túto kampaň vytvorila agentúra pre Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku. O prestížne európske ceny zabojuje v kategóriách Film & Audio Online Videos a Interactive & Mobile Interactive & Mobile for non-profit/public service/NGO
Práca Prežili?, ktorú Istropolitana Ogilvy urobila pre Magnu už má viacero ocenení z domácich aj medzinárodných súťaží. Teraz je aj finalistom ADC Europe Awards v kategórii Interactive & Mobile Interactive & Mobile for non-profit/public service/NGO
Valentínska kampaň Združenia sclerosis multiplex Nádej spája prejavy zamilovanosti s prvotnými príznakmi ochorenia. Kampaň Istropolitana Ogilvy boduje v kategórii Print & Outdoor Direct Marketing.
Agentúra Free Andy má horúce želiezko v ohni v kategórii Film & Audio Online Videos. A to prácu pre Post Bellum Naši chlapci.
Ľudia, ktorých život nešetrí, už nemajú z čoho šetriť vznikla v agentúre Mannschaft pre ich klienta OZ Vagus. Teraz bude táto práca súperiť o ADC Europe Awards v kategórii Film & Audio Film & Audio for non-profit/public service/NGO
Shortlist má aj Wiktor Leo Burnett. S prácou pre Východoslovenskú energetiku Čakanie na linke zabodovala agentúra v kategórii Film & Audio Audio/Radio Commercials
Jeden shortlist zaknihovala aj Zaraguza. Porote kategórie Film & Audio Craft - music and sound sa páčila ich známa práca Moji milí Slováci.
To, kto získa ceny Európskeho Art Directors Clubu sa dozvieme 30. novembra až 1. decembra. Držíme slovenským kreatívcom palce.