„Z troječky to hituje different. Ak chceš byť aj ty MVP, potrebuješ TNE. Prihlás sa bro, fr, fr. Lil talent plus prihláška do TNE rovná sa fire. TNE je bass drop pre tvoj talent.“ Rozumeli ste aspoň polovicu? Nie? Tak zrejme nepatríte do GEN Z, ktorej je táto komunikácia určená.
SHEESH BENGER! vraj znamená niečo ako wow, super, bomba, paráda, skvelé. S kampaňou, ktorá lavíruje na hrane trápnosti, prišla agentúra oh my DOT pre klienta Slovnaft. Cieľom krátkych videí bolo prilákať mladé talenty do grantového programu Talenty novej Európy (TNE).
Zacielené na GEN Z
Slovnaft je pomerne konzervatívna značka a svoju komunikáciu smeruje hlavne na dospelého zákazníka. Toho potrebuje v prvom rade nasmerovať na čerpacie stanice a motivovať, aby natankoval, nakúpil, dal si kávu. Slovnaft má však aj množstvo CSR projektov. Medzi stálice patrí grantový program TNE, ktorý cieli na mladú generáciu Z.
Program umožňuje mladým požiadať o finančnú podporu na rozvoj svojho talentu v športe, vo vede alebo v umení. Komunikáciu TNE má už niekoľko rokov za sebou na starosti agentúra oh my DOT. Tento rok dostali od klienta brief, že kampaň má byť iná ako v minulosti – viac uvoľnená až uletená, aby čo najlepšie zafungovala u mladých ľudí.
„Pripravili sme klientovi dve verzie. Prvá bola viac na istotu a počítala klasicky s tým, že ukážeme konkrétne mladé talenty a čo sa s nimi udeje po získaní grantu. Druhý smer bol viac na hrane a hovoril jazykom, ktorý ich zaujme,“ vysvetľuje kreatívny riaditeľ agentúry oh my DOT Roman Roj. Budget na takýto druh kampane sa...
Zostáva vám 85% na dočítanie.