Nový kreatívny koncept predstavuje evolúciu pozicioningu značky BILLA, v ktorom podľa nového strategického a kreatívneho smerovania bude značka BILLA predstavovať odborníka na kvalitu. BILLA tak bude nielen prémiovejšia, ale aj ašpiratívnejšia, samozrejme s prihliadnutím na fakt, že stále ide o mass market. S novým pozicioningom sa spája aj úprava loga a nový claim „V kvalite sa vyznáme“.
Tak ako všetky veľké značky, aj BILLA prichádza s celospoločenskou témou. Vo svojej novej kampani hovorí o tom, že Slováci sa často uspokoja s priemerom, ale nemusia. V novom spote ich preto vyzýva, aby neskrývali svoje kvality.
„Kick-off nového pozicioningu BILLA sme chceli spraviť veľkolepo a otvoriť ním veľkú tému. Chceme do komunikácie značky priniesť konzistenciu a koncepčnosť, aby značka dýchala a žila novou big ideou na každom touchpointe,“ doplnil Jakub Straka, Creative Strategist MullenLowe GGK.
Hlavnou hrdinkou novej kampane je Gabriela Marcinková, špičková slovenská herečka, ktorej talent a kvality presiahli hranice Slovenska. V zahraničí nájdeme viacero príkladov úspešných Slovákov, no nesmieme zabúdať, že aj na Slovensku sa máme kým a čím pochváliť.
„Máme tu veľmi veľa talentovaných úspešných Slovákov, ktorí sú úspešní nielen na Slovensku, ale aj v zahraničí. A práve týmto novým konceptom, ktorý uvádzame, chceme motivovať a vyzvať všetkých Slovákov, aby boli hrdí na svoje kvality a aby od života chceli viac,“ uviedla Denisa Pernicová, Head of Strategic Marketing, BILLA Slovensko.
Kreatívny tím celej kampane aj ľudia stojaci za značkou BILLA považujú Slovákov za šikovný a pracovitý národ a chcú ich vyzvať, aby sa nebáli prejaviť. Hlavným odkazom BILLA je preto motivovať a inšpirovať Slovákov k tomu, aby si začali viac veriť a nabrali sebadôveru, s ktorou prichádza aj kvalitnejší a spokojnejší život.
„Našou ambíciou bolo, samozrejme, pretaviť túto evolúciu pozicioningu aj do exekúcie kampane. Chceme, aby bola táto zmena citeľná aj na prvý pohľad. Samozrejme, Gabikina tvár tou zmenou je, ale nemôžeme sa spoliehať len na to, všetko musí byť o niekoľko levelov vyššie,“ uviedol Peter Ižo, Associate Creative Director MullenLowe GGK.
„Gabika nás zaujala tým, že má rovnaké hodnoty, ako vyznáva BILLA. Gabika je výnimočná žena, ktorej záleží na kvalite, je perfekcionistka a verí, že tvrdou prácou môžeme v živote dosiahnuť všetko, čo chceme,“ povedala Dana Jánošová, Communication Manager, BILLA Slovensko.
Vizitka kampane: Neskrývajme naše kvality
Klient: BILLA Slovensko
Marketing BILLA: Denisa Pernicová, Dana Jánošová
Kreatívna agentúra: MullenLowe GGK
Strategy: Jakub Straka
Creative direction: Peter Ižo, Vlado Slivka
Copywriter/Ideamaker: Maroš Hamorský, Michala Chlebíková
Art Direction: Martin Leitner, Matej Oškerský, Michael Durczok, Viktor Karvai
Digital & Social media: Kristína Kočišová
Account management: Martin Albert, Marta Sekerková, Zuzana Božeková
Production management: Jozef Hupka
Produkčná spoločnosť: Filmservice productions
Režisér: Jonáš Karásek
Kameraman: Tomáš Juríček
Producent: Braňo Binda
Production manager: Barbora Labancová, Emília Šimeková
Casting director: Zora Leščáková
Kostýmy: Danica Raytchev
Make up/hair: Miroslava Balúchová
Rekvizity: Matej Juck
Hudba: So Fresh – Nick Petrov
Strih: Matej Beneš
Sound mix: Vladimír Bajnoci-Bajko
Postprodukcia: Ekran postproduction