Český Active24, venujúci sa webhostingu a registrácii domén, na začiatku novembra spustil kampaň na podporu.CZ domény. V predvianočnom období sa zameral na zaujímavú cieľovku „office people“ a fenomén Secret Santu.
„Možno aj vy patríte medzi 79 percent zamestnancov, ktorí podľa prieskumu neznášajú kupovať darčeky svojim kolegom (a rovnako druhá strana ich nerada od vás dostáva). Ak ste si už na Secret Santu niekedy vyžrebovali kolegu, ktorý bol v práci týždeň aj s cestou, asi sa tomu nečudujete,“ približuje východisko kampane Kristína Labajová, strategička v Socialists.
„Práve trpko-smiešne situácie spôsobené nevhodnými darčekmi sa stali základom novej kampane od Active24, ktorý namiesto toho nabáda kúpiť kolegovi doménu s custom webkou. Môžete zostať pri kanadskom žartíku alebo vďaka nej nakopnúť kolegu k rozbehnutie svojho koníčka vo väčšom,“ nadväzuje Anna Filínová, senior marketing coordinator v Active24.
Kampaň sa inšpirovala asi najznámejším seriálom z pracovného prostredia The Office. Spoločná fotka Michaela Scotta s jeho kolegami v sebe skrýva extrémne množstvo zábavných mikropríbehov a memečiek. Ako keď si v mobile zoomujete fotku s kamošmi a smejete sa na tom, čo všetko v nej dodatočne nájdete.
„Povedali sme si, že túto emóciu chceme dostať aj do našej kampane. Z mini produkcie, na ktorej dokonca polovicu kastingu tvorili priamo zamestnanci klienta, tak vznikla jedna jediná fotka, s ktorou sme dokázali vtipne pracovať vo všetkých statických aj videoformátoch,“ dopĺňa Rudo Sakač, art director v Socialists.
Na sériu memečiek a videí nadväzuje stránka darujweb.cz, na ktorom si pomocou templatov vyklikáte vlastný web na.CZ doméne za pár minút.
Vizitka:
Klient: Anna Filínová, Active24
Agentúra: Socialists
Creative Lead: Michaela Stanová
Art Director: Rudolf Sakač
Copywriter: Matej Ruman
Account director: Nikola Weng
Account manager: Andrea Dubeňová
Strategist: Kristína Labajová
Fotograf: Patrik Gubiš
Produkcia: Leopard Production