Sandra Petrovičová pôsobí ako Account Manager v digitálnej mediálnej agentúre Digiline. Počas 4 rokov pracovala na kampaniach pre rôznych klientov a najväčší prínos vidí v kampaniach, ktoré majú pridanú hodnotu pre všetkých. Vo voľnom čase si rada študuje psychologické a behaviorálne témy, ktoré využíva aj v pracovnej sfére.
Na akom projekte teraz pracujete alebo čím aktuálne v agentúre žijete?
Popri plánovaní a realizácii aktuálnych kampaní posledné mesiace intenzívne pracujem na skvalitnení reportingu dát pre klientov, čo vnímam ako veľký krok vpred a teším sa z podoby, akú sme dosiahli. Vzhľadom na blížiaci sa koniec roka pripravujeme jednak vianočné kampane, ako aj stratégie na 2024 a začíname už aj s plánovaním novoročných kampaní, aby bol zabezpečený plynulý prechod do nového roka.
Aká bola vaša cesta k súčasnej práci?
Zvažovala som viacero rôznych študijných odborov a nakoniec som si vybrala odbor FBI, ktorý znel zaujímavejšie ako v skutočnosti (pre mňa) bol. Financie, bankovníctvo, investovanie ma nenapĺňalo tak, ako som si pôvodne myslela, preto som po bakalárovi prestúpila na Obchodnú fakultu Ekonomickej univerzity v Bratislave a začala som študovať Obchod a marketing, kde som videla lepšie využitie a realizáciu.
Na inžinierskom stupni som popri štúdiu dostala šancu pracovať ako brigádnička na strane média (publishera), kde mi bolo umožnen...
Zostáva vám 85% na dočítanie.