StoryEditor

V roku 2024 bude na eventoch populárna umelá inteligencia aj cielenie na Gen Z (Anketa Stratégií)

31.10.2023, 11:19
Autor:
redred
  • Čo nás čaká vo svete eventov v nasledujúcom období?
  • Ktoré trendy prevládnu a na čo sa budú musieť pripraviť eventové agentúry aj zadávatelia?
  • Mení fungovanie eventov umelá inteligencia?
  • Odpovedajú zástupcovia eventových agentúr.

  • Štefan Kozák: Umelá inteligencia obohacuje našu tvorbu, ale unikátna kreatíva, exekúcia a réžia je stále kľúčovou stránkou, ktorú budú realizovať živí profesionáli.

  • Michaela Jurkin: Výzvou v roku 2024 budú podujatia cielené na generáciu Z, budeme doslova študovať, ako túto generáciu zaujať, interagovať s ňou a udržať ju v nadšení.

  • Anketa je súčasťou pravidelnej ročenky Eventy 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku
image

Marek Furmanczuk

Marek Furmanczuk

Riaditeľ

PARSENN – branded experience boutique

Téma umelej inteligencie aktuálne rezonuje naprieč celou marketingovou komunitou. Samozrejme, sú miesta, kde sa dá využiť ako pracovný nástroj a zjednodušiť a urýchliť tak celý proces. Ale zrealizovať event či postaviť technické vybavenie, kulisy, stany a podobne, jednoducho nedokáže. Stáva sa v každom prípade pomôckou pri našej práci – rovnako ako sa ňou v minulosti stal grafický softvér či PowerPoint.

image

Tomáš Ručkay

Tomáš Ručkay

Riaditeľ

LEOPARD production

Myslím si, že budúci rok sa bude niesť v podobnom duchu ako rok 2023. Neočakávam nejaké výrazné zmeny, ale život nám už ukázal, že všetko sa vie v priebehu chvíle zmeniť. Určite predpokladáme stále trvajúci boj s infláciou a prečistenie trhu o agentúry, ktoré neustoja nárast vkladov. Nájsť si nových a šikovných zamestnancov je rovnako problém, ktorý trvá tento rok a pravdepodobne bude tento trend pokračovať aj v budúcom roku.

image

Zuzana Danechova

Zuzana Danechová

Managing Director

SPICYBROWN

Každý rok prinesie niečo nové a trendy, čo sa stane na chvíľu žiadanejším. Či už je v kurze konkrétny umelec, technologická vychytávka alebo sa vyskytne preferovaná téma eventu vzhľadom na aktuálne populárny film/seriál. Máme klientov, ktorí dbajú na ekológiu a ekologické inovácie budú vždy súčasťou ich eventov.

Pokiaľ vieme, že na hostí ev...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Trh eventov sa stabilizuje, ale stále ešte nie sme v predcovidovej ére 02 - Modified: 2024-09-10 12:50:26 - Feat.: - Title: TV produkcia sa za posledné desaťročia dramaticky zmenila 03 - Modified: 2024-05-03 06:06:24 - Feat.: - Title: Lukáš Kočiš: Urobíme aj 80 tendrov za rok, každý stojí tisícky eur 04 - Modified: 2024-04-09 07:58:32 - Feat.: - Title: Štefan Hric: Tendre sú pre eventovky vyčerpávajúce. Z časti si za to môžu aj agentúry, lebo poľavujú v kvalite 05 - Modified: 2023-12-12 11:08:21 - Feat.: - Title: Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:56