Peter Šándor
Managing director
Hype
Ak má klient kvalitné UI/UX, dokážeme efektívnejšie sledovať a merať správanie používateľov na stránke, čo nám následne pomáha pri optimalizácii marketingových kampaní, aby boli lepšie cielené a efektívnejšie. Bez toho nevieme, odkiaľ sú najhodnotnejší používatelia alebo čo robia na webe.
Marcel Milo
CEO, Co-Owner
Groow
Má to obrovský zmysel, u každého klienta je skôr či neskôr na stole riešenie UX. Pri zabehnutých projektoch UX významne zvyšuje konverzný pomer, lojalitu zákazníkov, znižuje cenu za akvizíciu zákazníka a zároveň sa zlepšuje lifetime value. Pri dnešnej obrovskej konkurencii takmer v každom segmente je kvalitné používateľské prostredie hybnou silou nákupného rozhodnutia zákazníka.
Ján Laurenčík
Senior konzultant
Basta Digital
UX má kľúčový vplyv na výkon akýchkoľvek kampaní, kde je cieľom nejaká konverzia. Ak máme možnosť pripomienkovať a upraviť text a UX (napríklad prvky vyzývajúce na akciu ako tlačidlá a podobne) na cieľovej stránke kampane, miera konverzie môže byť pokojne aj o 100 percent vyššia ako pred úpravou.
Z mojej skúsenosti býva skôr výnimočné, že značky investujú pri príprave kampane aj do UX a kvalitných textov. Neostáva na to čas a peniaze. Takéto intenzívne zapojenie UX špecialistu alebo špecialistky do kampane by bolo drahé. Zároveň UX ľudia zväčša nebývajú súčasťou interného tímu na strane klienta.
Martin Kušnír
Head of performance
Promiseo
Veľa podnikateľov si to ešte stále neuvedomuje, ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.