StoryEditor

Live eventy sú dôležité na budovanie brandu aj získavanie nových obchodných partnerstiev (Anketa Stratégií)

27.10.2023, 11:04
Autor:
redred
  • Akú silu má živý marketing pre budovanie vzťahu k brandu? Uvedomujú si značky jeho potenciál?
  • Zaujímali nás odpovede zástupcov eventových agentúr.
  • Zuzana Danechová: Live eventy stále prinášajú dokonalý priestor na networking s obchodnými partnermi, oslavu dosiahnutých úspechov, podporu filantropických myšlienok a iné.
  • Oliver Patrik: Živý dotyk a zapojenie všetkých zmyslov je nenahraditeľný pri live marketingu.
  • Marek Furmanczuk: Naši klienti vedia, že vďaka zážitku značka buduje hodnotný brand experience. Dokážeme tak pretaviť získanú pozornosť aj do reálneho nákupu a budujeme trvalý dojem zo značky.
  • Anketa je súčasťou pravidelnej ročenky Eventy 2023, ktorá je vložená do aktuálnych Stratégií. Môžete si ju stiahnuť aj na tomto linku
image

Štefan Kozák, CREATIVE PRO.

Štefan Kozák

CEO

CREATIVE PRO

V závislosti od trhu a klientov, samozrejme. Napríklad v Poľsku sú eventy ako aktivácie značiek, media eventy či zákaznícke eventy silno prepojené s celým marketingovým mixom s jasným presahom do digitálu s exaktnými výstupmi, ROI a dátami. U nás platí, že nie je klient ako klient.

Firmy si často jasne uvedomujú, že interné či externé eventy sú nevyhnutnou súčasťou marketingového mixu, avšak otázka znie, či si ich dokážu pri limitovanom budgete aj obhájiť.

image

Zuzana Danechová, Spicybrown. 

Zuzana Danechová

Managing Director

SPICYBROWN

Medzi našimi klientmi je množstvo firiem, ktoré sa usilujú uspieť v konkurenčnom boji o zamestnancov. Aj vďaka live eventom majú zamestnanci pocit, že sa o nich firma stará. Výročné eventy pri príležitosti oceňovania/povýšenia najlepších zamestnancov považujú za nielen formu poďakovania, ale aj motivácie a budovania tímovej atmosféry. Dn...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Trh eventov sa stabilizuje, ale stále ešte nie sme v predcovidovej ére 02 - Modified: 2024-09-10 12:50:26 - Feat.: - Title: TV produkcia sa za posledné desaťročia dramaticky zmenila 03 - Modified: 2024-05-03 06:06:24 - Feat.: - Title: Lukáš Kočiš: Urobíme aj 80 tendrov za rok, každý stojí tisícky eur 04 - Modified: 2024-04-09 07:58:32 - Feat.: - Title: Štefan Hric: Tendre sú pre eventovky vyčerpávajúce. Z časti si za to môžu aj agentúry, lebo poľavujú v kvalite 05 - Modified: 2023-12-12 11:08:21 - Feat.: - Title: Kvalitná produkcia nezachráni nekvalitnú ideu, zhodujú sa zástupcovia produkčných spoločností
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 08:01