Veronika Matúšková
Performics
Pre náš TOP klienta z elektrosegmentu využívame personalizáciu pri väčšine kampaní. Návštevníci, prezerajúci si značku, kategóriu alebo produkt a ešte nenakúpili. Ďalej vďaka databáze interných dát od klienta sa vieme dostať k špecifickejším publikám, ktoré nám prinášajú aj lepšiu výkonnosť. Ide o dáta zákazníkov, ktorí nakúpili konkrétne produkty, kategórie alebo značky.
A v neposlednom rade využívame najmä pri interných kampaniach publiká ako majitelia vernostnej karty či zákazníci, ktorí nakúpili počas akciovej kampane. Pri personalizovanom cielení je dobré si dať pozor na to, aby sme sa výhradne nespoliehali iba na aktuálnych zákazníkov a ľudí, ktorí poznajú web, ale okrem nich cielili aj na širšie publikum.
Peter Šándor
Managing director
Hype
Personalizácia na úrovni cielenia je čoraz komplikovanejšia kvôli limitácii zo strany GDPR. Využívame však rôzne customer listy a remarketingové publiká. Tie vieme segmentovať na základe navštívených podstránok, času zotrvania na stránke či hĺbky skrolovania. Publiká segmentujeme aj na základe dopozerania kampaňových videí, engagementu s príspevkami...
Marcel Milo
CEO, Co-Owner
Groow
Profilujeme sa ako dátoví špecialisti, takže aj náš prístup ku kampaniam je data-driven. Samozrejme, zbierame rôzne typy dát z webu klienta, z kampaní, ale používame aj externé zdroje a zapájame ich do nášho datasetu. Výhodou sú napríklad vyššie CTR, nižšie ceny za prekliky, čo v konečnom dôsledku zefektívňuje celú kampaň a zároveň prináša lepšie vnímanie značky u zákazníka.
Rizikom pri extrémnej personalizácii môže byť postupné zmenšovanie publík až na úroveň znechutenia zákazníka, keď je neustále bombardovaný tým istým inzerentom. Preto s personalizáciou narábame s rozumom a vždy dôsledne zvažujeme mieru nasadenia.
Zostáva vám 85% na dočítanie.