Začiatkom septembra značka spustila kampaň na podporu registrácií domén s koncovkou.EU, ktorej hlavnými hrdinami sa stali malé deti. Teda skôr ich karikatúry s veľkými hlavami na dospeláckych telách rapera, fotografa a lektorky jogy.
V sérii online vizuálov tak Websupport prirovnáva podnikateľské nápady v zárodku k takým našim detičkám a odkazuje začínajúcim firmám: „Mysli vo väčšom. Nikdy nevieš, čo z nich vyrastie.“
„Produkcia s troj až päťročnými deťmi, navyše s nehercami, bola challenge. Dieťa sa zobudí mrzuté alebo sa mu nepáči účes fotografa a je po dobrom výraze. Pre každý prípad sme mali na linke detičky-náhradníkov, no nakoniec šlo všetko s úsmevom na všetkých tvárach,“ opisuje priebeh fotoprodukcie Miška Stanová, creative lead Socialists.
„Paradoxne nám viac času zabralo nafotiť dospelých protagonistov,“ dodáva so smiechom Rudo Sakač, art director Socialists.
„Kto zažil produkciu s detskými hercami, vie, že je to veľký vabank. Jasné, že deti sú zlaté, ale udržať ich koncentráciu nebýva jednoduché. My sme však mali na deti obrovské šťastie a paradoxne nám viac času zabralo nafotiť telá dospelých protagonistov,“ dodal art director Rudolf Sakač.
Aktuálne sa na kampaň napojila druhá časť, ktorá našla inšpiráciu v príbehu samotného Websupportu a Miša Trubana, ale aj najznámejších firiem na svete ako Microsoft či Apple. Všetci sme azda zachytili internetom kolujúce fotky garáží, v ktorých tieto, teraz už multimiliónové firmy začínali.
A tak v spolupráci s agentúrou Socialists vzniklo na Pionierskej ulici v Bratislave nové Silicon Valley s výrazne pomaľovanými dverami trojice garáží, ktoré vtipne naznačujú, že začínajúce firmy za nimi na to šli rovno vo veľkom. Nechýbajú im špecializované oddelenia, zasadačka či kuchynka.
„Podnikateľov chceme posmeliť v tom, aby od začiatku rozmýšľali vo väčšom meradle bez obmedzovania sa len na slovenský trh. Jednou z takýchto možností je registrácia.EU domény,“ dodáva Lenka Drobná, brand manažérka v spoločnosti Websupport.
Netradičný media placement je podporený online PR spoluprácou so Startitup a Emefkou. Socialists tak v čase parlamentných volieb a obsadených najlepších OOH plôch hackli systém a priniesli pre Websupport autentickú guerillu, ktorú podporilo rovnako autentickou DIY produkciou – štetcom, sprejom a stencil šablónou.
Vizitka kampane
Klient: Websupport
Agentúra: Socialists
Creative Lead: Michaela Stanová
Art Director: Rudolf Sakač
Copywriter: Matej Ruman
Strategist: Kristína Labajová
Account Director: Nikola Weng
Account Manager: Andrea Dubeňová
Produkcia: Leopard Production
Fotograf: Patrik Gubiš