Zuzana Danechová
Managing Director
SPICYBROWN
Tento rok jednoznačne rezonovali výročia. Spolu s výročím vzniku republiky oslavovali svoje jubilejné 30-ky aj mnohé slovenské firmy. Realizácie sa teda v značnej miere uberali galavečermi pre obchodných partnerov či výročnými eventmi pre zamestnancov/verejnosť.
Štefan Kozák
CEO
CREATIVE PRO
Svetu tento rok dominuje plnohodnotný transformačný eventový zážitok, uvedomelá spotreba, aktivácie značiek s presahom do 360-stupňovej komunikácie, a s trochou nadľahčenia platí tento „experience vzorec“: Evt2030 = Exp2 x Poc (event ako násobok zážitku, skúsenosti, transformácie správania na živom a evente násobeného presahom do post event komunikácie, kde sa samotný event stal hlavným „point of content“ – stredobodom obsahu).
Na Slovensku či v krajinách CEE by som tento rok nazval opatrnejším, náročnejším, plným tendrov a zároveň aj rokom s množstvom presúvania rozpracovaných projektov na rok 2024 a s fókusom na niekedy až nelogickú optimalizáciu nákladov za každú cenu. Virtual je out. Online je v poklese. Hybrid je novým štandardom v prípade obsahovo silných podujatí (konferencie, kick off´s atď.)
Tomáš Ručkay
riaditeľ
LEOPARD production
Rok 2023 by som nazval z pohľadu agentúry stabilizovaný. Postupné zastabilizovanie po covide sme cítili už minulý rok, ale vojna a inflácia stabilizáciu brzdili, ale teraz sme sa už naučili akceptovať súčasnú situáciu a pracovať s tým. Definícia roku 2023 by bola začiatok AI. Čoraz v...
Zostáva vám 85% na dočítanie.