Michal Greguš
Co-CEO & Team Leader
Invelity
Ako najefektívnejší sa nám ukazuje prístup kombinácie videí a bannerov. Tieto formáty aj najčastejšie nakupujeme, prípadne ich doplníme aj o HTML5 formát animovaných bannerov. V kampaniach sa snažíme čo najviac využívať first party data a robíme si tiež hĺbkový prieskum cieľovky, aby sme ju zasiahli aj vďaka možnostiam programmaticu čo najefektívnejšie. A čo sa týka výziev, tak určite je to cookieless doba či meranie dosahu a frekvencie na úrovni používateľa.
Veronika Zábrženská
Digital Director
Performics
Najväčšou výzvou je pre nás produktový a dynamický remarketing cez programmatické platformy. Portfólio našich klientov je orientované na výkon, čo si vyžaduje aj hľadanie unikátnych riešení mimo štandardných platforiem, ktorých potenciál sa pomaly napĺňa.
Programmatické šablóny nám umožňujú odlíšiť sa vo vyskladaní špeciálnych prvkov v kreatíve, dávajú priestor na unikátne riešenia, na ktoré vieme nadviazať aj personalizované cielenia, a zároveň nie sme obmedzení kreatívnou agentúrou, čo zefektívňuje procesy.
Peter Šándor
Managing director
Hype
Využívame ju primárne na brandové kampane – má lepší nákup prémiových placementov a kvalitnejšie meranie vizibility. Taktiež možnosť využitia neštandardných formátov, ktoré Google neponúkne. Vieme tak zvýšiť CTR a zapamätateľnosť. Z neštandardných formátov sú to rôzne interaktívne formáty, dotazníky a formuláre pri leadových kampaniach.
Marcel Milo
CEO, Co-Owner
Groow
Programmatic u nás využívame dvomi spôsobmi. Pre podporu brand awareness, keď využívame vizibilné formáty, často aj s interaktívnymi prvkami na podporu engagementu k publiku. ...
Zostáva vám 85% na dočítanie.