Pre LGBTI+ komunitu nie sú podobné správy ničím výnimočným. Často sú obeťami útokov na internete aj v uliciach. Radka Trokšiarová, ktorá bola postrelená pri útoku v Teplárni, ich sama poslala niekoľko. Teraz, rok po tragédii v novom spote Telekomu hovorí, že chce žiť v krajine, v ktorej sa nemusí báť o svojich blízkych.
V online videu vidíme Radku Trokšiarovú s projekciami desiatok správ plných obáv, či sú jej blízki v poriadku. Nechce už v strachu čakať, či jej príde odpoveď.
“Veríme, že aj veľké značky by sa mali jasne postaviť k téme tolerancie a k ochrane marginalizovaných skupín. Každý si zaslúži žiť v krajine, ktorá mu zaručí rešpekt a bezpečie. A mrzí nás, že aj našou sieťou prejde denne niekoľko správ, ktorými sa LGBTI+ ľudia musia uisťovať o bezpečí svojich blízkych,” približuje nám myšlienku kampane marketingová riaditeľka pre stratégiu a marketing značky, Petra Novotná.
“Potešila nás odvaha klienta pripomenúť si túto tragédiu, aj keď pri Telekome sme už na otváranie ťažkých spoločenských tém zvyknutí. Zároveň by sme si želali, aby podobné zadania neboli na Slovensku potrebné. Ďakujeme Radke za veľkú odvahu stať sa tvárou nášho videa a hovoriť o udalostiach na Zámockej,” približuje Adam Baška z agentúry MUW Saatchi & Saatchi.
Vizitka kampane - Odpoveď pre Tepláreň:
Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Ondro Mikuš, Katarína Gavláková
Creative Director: Jaroslav Vígh
Associate Creative Director: Adam Baška
Copywriter: Zuzana Martiniaková, Sabina Lukáčová
Art Director: Tomáš Bánik
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Marián Zverbík
Strategy Planner: Kamil Charvát
Réžia: Lukáš Krist
Kamera: Lukáš Krist, Samuel Antoška
Asistent kamery: Martin Palkovič
Strih: Lukáš Krist
Fotografia: Lukáš Krist