Trend č. 1: Expanzia kontaktných bodov
Narastajúci počet kanálov, v ktorých sa spotrebitelia dostávajú do interakcie so značkami, zvyšuje potrebu maximalizovať konverzie naprieč každým bodom kontaktu. Dnes je bežné, že spotrebitelia začínajú nákupnú cestu na jednom kanáli, počas dňa prechádzajú na druhý a nákup dokončujú na treťom. Pre značky je kľúčové zabezpečiť, aby ich marketingové úsilie bolo optimalizované na získanie konverzie v každom tomto bode kontaktu.
Spotrebitelia zároveň očakávajú od značiek rovnakú zákaznícku skúsenosť bez ohľadu na zariadenie. Marketingoví špecialisti sa musia usilovať porozumieť svojim používateľom a zákazníkom a ponúknuť im unifikovanú skúsenosť – napríklad aj prostredníctvom jednotnej a dobre optimalizo...
Zostáva vám 85% na dočítanie.