Marek Furmanczuk
Riaditeľ
PARSENN – branded experience boutique
Aktuálne nás trápi predovšetkým personálna otázka. Teda, nielen nás, ale aj našich dodávateľov. Aj oni narážajú na limity a často nevedia zastrešiť naše akcie. A tak hľadáme spoločné alternatívne riešenia. Vyriešila by to, myslím si, len istá miera stability v našom biznise. Ako majitelia agentúr musíme znovu zatraktívniť prostredie pre tých, ktorí počas predošlých rokov nemali v práci istotu. Práve tá neistota ich donútila prejsť do iných segmentov.
Zároveň cítim výrazný pokles manuálnych zručností u mladých. Tá je, žiaľ, pri realizácii eventov pre nás nevyhnutnosťou. Zadávatelia reflektujú zmenenú situáciu vo veľkej miere – a dokonca si plne uvedomujú zvýšené ceny. Ako som už spomínal, stúpol počet eventov, kde sa hľadí viac na kvalitu než na kvantitu. Zdá sa, že je to viac o nastavení vzťahu klienta a agentúry. Nechceme predsa bezhlavo produkovať akciu za akciou, bez reálnej pridanej hodnoty. Ak sa zvyšujú vstupy, musí sa to premietnuť do rozpočtu. Inak to celé nedáva zmysel.
Tomáš Ručkay
Riaditeľ
LEOPARD production
Myslím si, že môžem povedať za nás všetkých, že najväčšia téma je stále sa zvyšujúce ceny vstupov. Chápeme našich dodávateľov, ktorí musia preklápať na nás tieto c...
Zostáva vám 85% na dočítanie.