V Portoroži včera večer odovzdali prestížne ceny za reklamu Golden Drum. A bol to hlavne vďaka agentúre THIS IS LOCCO slovenský večer.
Partia okolo Rasťa Bahurinského a Juraja Kováča vyhrala jeden zlatý, dva strieborné a jeden bronzový drum. Po sčítaní všetkých ocenení získala cenu Independent Agency of the Year.
Je to obrovský úspech slovenskej reklamy na medzinárodnom reklamnom festivale. Tieto body výrazne zamiešajú karty v našej súťaži Agentúra roka 2023.
Gratulujeme tiež MUW Saatchi & Saatchi, Slovak Telekom k bronzovému drumu za #Respect v kategórii MOTION CRAFT
Pozrite si kompletný prehľad cien, ktoré v Portoroži dostali slovenské agentúry:
Zlatý drum:
THIS IS LOCCO, Kaufland, Hokejová mrkva, v kategórii SPORTS, POP CULTURE & ART, ENGAGEMENT
Strieborný drum:
THIS IS LOCCO, Kaufland, Hokejová mrkva, kategória: ENGAGEMENT, Creative use of Media
THIS IS LOCCO, Kaufland, Hokejová mrkva, kategória: CONTENT, Native Advertising, Brand Integration, Sponsorships & Co-Promotions
Bronzový drum:
THIS IS LOCCO, Klaufland: Nespokojní zamestnanci, kategória: Motion Craft
MUW Saatchi & Saatchi, Slovak Telekom, #Respect, kategória: MOTION CRAFT
Shortlisty získali zo Slovenska tieto práce:
Róbert Slovák a jeho priatelia, Lidl: Tajomstvo čerstvosti, kategória: Film
Istropolitana Ogilvy, Magna - Prežili
Istropolitana Ogilvy, SLOWenia, kategória: YDC
Free Andy, Dúhový pride, Nezničiteľná vlajka 2x shortlisty, kategória: OUT OF HOME, SOCIAL GOOD, Non-profit Social Good
TRIAD Advertising, Creative Fast AID, kategória: INNOVATION, Innovative use of Technology
Porota udelila špeciálne uznanie za výnimočnú kvalitu a kreatívu Slovákom Ladislavi Mackovi z Wiktor Leo Burnett a Martinovi Kyselicovi z Elite/Monday Lovers.