Patrik Hradiský je špecialistom na výkonnostný online marketing, najmä PPC reklamu. Po marketingovom štúdiu v Trnave si našiel svoje miesto v agentúre blueera. Vo Zvolene pôsobí už 4 roky, v práci ho baví prinášať klientom dátami podložené výsledky a zefektívňovať marketingové aktivity. Taktiež verí, že každý projekt má potenciál preraziť, no dôležité je pracovať systematicky a poskytnúť zákazníkom pridanú hodnotu.
Čo máte teraz nové, na čom aktuálne pracujete?
Aktuálne v agentúre rozširujeme oddelenie a pribudli nové posily. Pracujeme teda najmä na zaškolení a optimalizácii interných procesov.
Ako ste sa dostali k súčasnej práci?
Už počas posledných rokov na vysokej škole FMK v Trnave - marketingová komunikácia, ma zaujal online marketing a konkrétne výkonnostný marketing (PPC). Ešte počas školy som s...
Zostáva vám 85% na dočítanie.