Michal Greguš
Co-CEO & Team Leader
Invelity
Je to pre nás stále veľká téma. Najmä nájsť praktické využitie v AI nástrojoch. Okrem ChatGPT používame ešte Fireflies či ďalšie grafické aplikácie ako mokker.ai a iné. Momentálne sa však snažíme v prvom rade identifikovať opakujúce sa činnosti a nájsť pre ne vhodné automatizačné prvky v požadovanej kvalite.
Samuel Kubus
PPC špecialista
Performics
V našej agentúre sa práca podstatne mení vďaka technológii AI a strojovému učeniu. AI sa stáva stredobodom našich marketingových stratégií, umožňuje efektívne analyzovať veľké množstvá dát, predpovedať správanie zákazníkov a optimalizovať kampane v reálnom čase. Mnohé nástroje založené na AI sa ukazujú ako mimoriadne hodnotné, naopak, niektoré nástroje môžu byť pre niektorých marketérov nepotrebné alebo dokonca zmätočné.
Neznamená to však, že na tieto nástroje treba do budúcnosti zanevrieť. AI a strojové učenie nám otvárajú nové možnosti v oblasti online marketingu, ale je dôležité nezabúdať na ľudský faktor a skúsenosti, ktoré sú nevyhnutné pre úspešné vedenie každej kampane.
Peter Šándor
Managing director
Hype
AI nám pomáha zvyšovať efektivitu práce v agentúre. Skúšame viaceré promty pre chat GPT, ktorý vie pomôcť pri textoch v reklamách ale aj pri získaní nápadov. Rovnako sú nápomocné rôzne nástroje na úpravu grafiky, zatiaľ nie sú perfektné, ale veľmi rýchlo sa zlepšujú.
V rámci reklamných systémov, sa veľmi tlačí na strojové učenie, kampane, ktoré sú v podstate black boxom. Cieľom systémov je naozaj pomôcť inzerentom dosiahnuť ich ciele, problémom môže byť potreba vyššieho rozpočtu, aby sa dokázali kampane učiť a rovnako limitácia optimalizácie a možnosť zasahovať do kampaní.
J...
Zostáva vám 85% na dočítanie.