Odborná konferencia Stratégie Fórum bude po prvýkrát vo svojej histórii prebiehať na troch pódiách súčasne. Experti mediálneho a marketingového priemyslu prinesú svoje know how, skúsenosti a zručnosti na Digitálnom, Marketingovom a Mediálom pódiu.
19. októbra 2023 sa na Národnom futbalovom štadióne v Bratislave stretne v diskusiách viac ako 80 odborníkov, zástupcov agentúr, médií, značiek, konzultantov či kreatívcov.
Na pódiu "Digital power" samozrejme neobídeme ani svet sociálnych sietí.
Životný cyklus sociálnych sietí má isté zákonitosti a po raste často môže nasledovať pád. Zatieňuje žiara reflektorov nových sociálnych platforiem Facebook natoľko, že by marketéri obmedzili investíciu do jeho reklamy?
Nad Facebookom sa už dlhšie vznášajú mračná, TikTok stúpa do výšin. Aké príležitosti jednotlivé sociálne médiá prinášajú a a od ktorých aktivít na nich treba upúšťať?
Marketéri sú veľmi náchylní prepadnúť novinkám, ktoré ohýbajú aktuálne trendy. Obzvlášť hlas mileniálov či ešte mladších cieľoviek je dnes ťažké prepočuť. A práve to je skupina používateľov, ktorá sa z Facebooku rapídne vytráca a presúva sa inde. Na TikTok, Snapchat a stabilne je na YouTube.
Naproti tomu sa okolo TikToku stále vytvára vlna opatrnosti. Je to pre značky vôbec bezpečné miesto?
Nájsť vydláždenú cestičku k úspechu nie je jednoduché a ešte ťažšie je komplikované procesy správy sociálnych médií generalizovať. Každá kampaň je unikátna a získanie dobrých čísel závisí od viacerých premenných.
Aj preto budeme na konferencii Stratégie Fórum debatovať o tom, čo značkám a tvorcom na jednotlivých sociálnych sieťach ide a na čo treba definitívne zabudnúť.
Na koho sa môžete 19. októbra tešiť?
- Ondro Mikuš, špecialista na online marketing, Slovak telekom
- Filip Kuna, expert na content marketing
- Daniel Vachuna, Head of digital, This is locco
- Karina Pavlíková, špecialistka pre sociálne médiá, Dôvera zdravotná poisťovňa
Kompletný program konferencie si môžete pozriet na tomto linku.
Lístky na konferenciu sú stále k dispozícii.