Sociálne siete sa vyvíjajú, ich algoritmy sa neustále menia. Ako sa v nich vyznať?
StoryEditor

Ako si nájsť svoju cestu k úspechu na sociálnych sieťach a neohýbať trendy

10.10.2023, 11:34
Autor:
lezlez
  • Stratégie Fórum je pokračovateľom úspešnej konferencie zameranej na český a slovenský mediálny a marketingový trh LOTE (Living on the edge).
  • Prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Konferencia je určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom biznise. 
  • 19. októbra 2023 budeme na Národnom futbalovom štadióne diskutovať aj o tom, ako sa menia sociálne siete a ako s nimi efektívne pracovať. 
  • Kompletný program konferencie si môžete pozriet na tomto linku. 
  • Lístky na konferenciu sú stále k dispozícii. 

Odborná konferencia Stratégie Fórum bude po prvýkrát vo svojej histórii prebiehať na troch pódiách súčasne. Experti mediálneho a marketingového priemyslu prinesú svoje know how, skúsenosti a zručnosti na Digitálnom, Marketingovom a Mediálom pódiu.

19. októbra 2023 sa na Národnom futbalovom štadióne v Bratislave stretne v diskusiách viac ako 80 odborníkov, zástupcov agentúr, médií, značiek, konzultantov či kreatívcov. 

Na pódiu "Digital power" samozrejme neobídeme ani svet sociálnych sietí. 

Životný cyklus sociálnych sietí má isté zákonitosti a po raste často môže nasledovať pád. Zatieňuje žiara reflektorov nových sociálnych platforiem Facebook natoľko, že by marketéri obmedzili investíciu do jeho reklamy?

Nad Facebookom sa už dlhšie vznášajú mračná, TikTok stúpa do výšin. Aké príležitosti jednotlivé sociálne médiá prinášajú a a od ktorých aktivít na nich treba upúšťať?

Marketéri sú veľmi náchylní prepadnúť novinkám, ktoré ohýbajú aktuálne trendy. Obzvlášť hlas mileniálov či ešte mladších cieľoviek je dnes ťažké prepočuť. A práve to je skupina používateľov, ktorá sa z Facebooku rapídne vytráca a presúva sa inde. Na TikTok, Snapchat a stabilne je na YouTube. 

 

Naproti tomu sa okolo TikToku stále vytvára vlna opatrnosti. Je to pre značky vôbec bezpečné miesto? 

Nájsť vydláždenú cestičku k úspechu nie je jednoduché a ešte ťažšie je komplikované procesy správy sociálnych médií generalizovať. Každá kampaň je unikátna a získanie dobrých čísel závisí od viacerých premenných. 

Aj preto budeme na konferencii Stratégie Fórum debatovať o tom, čo značkám a tvorcom na jednotlivých sociálnych sieťach ide a na čo treba definitívne zabudnúť. 

Na koho sa môžete 19. októbra tešiť? 

  • Ondro Mikuš, špecialista na online marketing, Slovak telekom 
  • Filip Kuna, expert na content marketing
  • Daniel Vachuna, Head of digital, This is locco
  • Karina Pavlíková, špecialistka pre sociálne médiá, Dôvera zdravotná poisťovňa

Kompletný program konferencie si môžete pozriet na tomto linku. 

Lístky na konferenciu sú stále k dispozícii. 

 

01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko 02 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 03 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 04 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 05 - Modified: 2024-06-02 15:00:00 - Feat.: - Title: Peter Sagan pokoril v novej kampani pre Zlatý Bažant ďalšiu cyklistickú métu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 09:29