„V kampani sa snažíme poukázať na to, že aj “obyčajné” druhy si zaslúžia neobyčajnú pozornosť, starostlivosť či ochranu. To je aj cieľom iniciatívy Envirogranty Nadácie VÚB – odmeniť tých, ktorí sa zasluhujú o záchranu biodiverzity, rozvoj envirovýchovy a podporu sociálno-ekologického podnikania."
„Kampaň je zaujímavá aj tým, že sú v nej použité vygenerované prvky cez AI. Z pohľadu marketingu to vnímam ako príležitosť, ktorá môže našu prácu zaujímavo dotvoriť a nie ju nahradiť,“ povedala Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru Korporátna a marketingová komunikácia.
Reklamná agentúra TRIAD pri tvorbe vizuálov kampane využila fotky reálnych zvierat, ktoré vsadila do prostredia vygenerovaného cez platformu Midjourney. Prostredie následne porovnala s reálnymi fotkami, aby čo najvernejšie zobrazila realitu.
Vizitka kampane
Klient: VÚB Banka
Kreatívna agentúra: TRIAD
Chief Creative Officer: Martin Woska
Creative Director: Adam Baška
Head of Art: Peter Baslík
Art Director: Oliver Turčan, Tomáš Pospíchal
Copywriter: Janka Harakaľová
Account manager: Andrea Jurčáková, Vladik Makovický