StoryEditor

Moderné marketingové dilemy: Je dôležitejší výkonnostný marketing alebo budovanie značky?

06.10.2023, 12:02
  • Napriek tomu, že títo marketingoví súrodenci majú prienik, ich zámer a spôsob, akým prispievajú k obchodnému úspechu značky, je veľmi odlišný.
  • O výkonnostnom marketingu sa môžete viac dočítať v špecializovanej ročenke, ktorá je momentálne priložená k Stratégiám. Stiahnuť si ju môžete už aj na webe. A to na tomto linku. 
  • Téma marketingová stratégia a budovanie brandu sa budeme venovať aj na blížiacej sa konferencii Stratégie Fórum. Stretneme sa 19. októbra 2023 na Národnom futbalovom štadióne v Bratislave. Lístky sú ešte v predaji. 

Čo odlišuje značku od jej komoditnej verzie? Brand equity. Tá determinuje do veľkej miery biznisový osud značky. Čím je brand equity vyššia, tým je značka žiadanejšia spotrebiteľmi, predajcami a zamestnancami. Siahnu po nej častejšie, sú jej vernejší a tiež môže mať vyššiu cenovku, čím ľahšie ochráni svoju maržu pred tlakom konkurencie a obchodných partnerov.

Keďže sme v KANTAR-e silnými zástancami dôležitosti budovania značky, prinášame v rámci Stratégií sériu článkov o siedmich dilemách moderného marketingu. Predostrieme vám argumenty, ktoré podporujú toto naše presvedčenie a ukážeme si, ako a prečo pristupujeme k jednotlivým výzvam, ktorým marketéri v súčasnosti čelia.

Prvou dilemou, ktorej sa budeme venovať, je stret výkonnostného marketingu a budovania značky. Napriek tomu, že títo marketingoví súrodenci majú prienik, ich zámer a spôsob, akým prispievajú k obchodnému úspechu...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-11-04 13:02:59 - Feat.: - Title: Chceme byť absolútnou špičkou vo výkonnostnom marketingu 02 - Modified: 2023-12-08 13:30:38 - Feat.: - Title: Love brandy sú bližšie k svojim zákazníkom 03 - Modified: 2023-11-27 14:09:57 - Feat.: - Title: Značka musí byť silná vo vyjadreniach aj po vizuálnej stránke, aby zaujala publikum 04 - Modified: 2023-11-20 09:37:39 - Feat.: - Title: Značka hrá pri rozhodovaní spotrebiteľa výraznú rolu 05 - Modified: 2023-08-15 11:04:06 - Feat.: - Title: Kantar BrandZ: Najhodnotnejšie značky sveta sú Apple, Google a Microsoft
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:01