Ak človek nevie vysloviť nejaké cudzie slovo, podvedome sa mu vyhýba. Nemusí to byť nevyhnutne angličtina. Slová ako gnocci, gelato, foyer, foie gras, lounge, musli či mnohé iné trápia svojou výslovnosťou všetky vekové kategórie.
Automobilka Hyundai sa pri príležitosti letnej zvýhodnenej ponuky na svoj kľúčový model Hyundai Tucson rozhodla poukázať, že práve Tucson je tiež jedným z takýchto slov. Navyše aj samotný názov značky, Hyundai, je častým predmetom omylov, najmä pri písaní. Prečo ale upozorňovať na svoju nevýhodu?
To, že je najpredávanejším autom aj napriek tomu, že jeho názov ľudia nevedia vysloviť predsa dokazuje, že je fakt dobrý. Prišli sme teda s kampaňou, ktorá nevýslovne baví. V rádiospotoch aj v online.
Pobavili sme aj súťažou Najlepšie skomoleniny vo Funrádiu s Juniorom a Marcelom, v ktorej hľadali slová s náročnou výslovnosťou. Nechýbala ani online súťaž, v ktorej podmienkou získania výhry bolo správne prečítanie desiatich náročných slov.
"Sme veľmi radi, že sa nám spoločne s klientom podarila takáto uletená vec, ktorá sa vymyká štandardom klasických produktových kampaní automobiliek. Rozhodne to chce odvahu poukazovať na niečo, čo môže byť vnímané ako nevýhoda. Na druhej strane, takáto úprimnosť značiek je presne to, čo dokáže spotrebiteľ oceniť," povedala o kampani Yolka Udičová, partner Respect APP.