StoryEditor

Katarína Pantáková z Media and Digital Services: Trh bude rásť aj v roku 2024

22.09.2023, 10:09
  • Jesenná televízna sezóna prináša širokú škálu filmov a seriálov. Diváci sa môžu tešiť na novinky aj pokračovania obľúbených šou. 
  • Ako vyskladali slovenské televízie programovú štruktúru a popasovali sa s marketingovou stratégiou?
  • Ako to vidí z pohľadu klientov (zadávateľov kampaní) Katarína Pantáková, Sales Director z Media and Digital Services? 

Aká bola z hľadiska mediálnych agentúr a dôvery inzerentov prvá polovica tohto roka v televíznom vysielaní?

Za našu agentúru sme v prvom polroku nezaznamenali nejaké zásadné prekvapenia. Kampane našich klientov boli dodávané podľa plánu. Televízie pracujú na programovej štruktúre a veríme, že sa podarí dodať aj ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-09 07:58:18 - Feat.: - Title: Ceny za reklamu v televízii rastú, ale investície zostávajú stabilné 02 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 03 - Modified: 2023-09-26 06:23:44 - Feat.: - Title: Starmedia: Televízia je stále najefektívnejšia, ale pomer v mediamixe sa mení 04 - Modified: 2023-09-21 12:41:06 - Feat.: - Title: Miroslav Pleško z Unimedia: Očakávame, že jeseň bude opäť vypredaná 05 - Modified: 2023-09-20 10:44:08 - Feat.: - Title: dentsu: Vyjednávania o cenách bývajú každý rok ťažké
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 12:34