StoryEditor

Keď vidíte, že klient má skutočný záujem pracovať na svojej značke, je to najlepšia odmena

20.09.2023, 10:41
  • V rubrike Talenty z brandže predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. Na otázky nám odpovedala Simona Dobiášová, marketingová strategička z Levosphere.
  • Aké boli ich začiatky a kam sa posunuli v kariére?
  • Kto ich inšpiruje a aký je ich vysnívaný projekt?
  • V čom by sa chceli zlepšiť a akú radu by dali nováčikom?

Simona spolupracovala na značkách ako Super Zoo, Besteron, Inspio, Fabulo, Tatranský profil či Biela Perla. Študovala na matfyze, avšak nakoniec zakotvila v marketingu. Vďaka analytickému mysleniu sa dokáže pozrieť na veci s detailom. Medzi jej koníčky patria túry do hôr a aktívne cestovanie, v rámci ktorého spoznáva nové kultúry. Vo voľnom čase hrá na husliach a spieva vo folklórnej kapele, s ktorou ju občas môžete nájsť na svadbách či oslavách.

Čo máte teraz nové, na čom aktuálne pracujete?

Práve sme s kolegami z Levosphere dokončili projekt pre klienta, ktorý vyrába stánky na výstavu a venuje sa biznis interiérovému dizajnu. V zime sme mu robili marketingový audit a po zisteniach z neho sa rozhodol ísť s nami aj do Biznis Marketingovej Stratégie, aby sa vymanil z toho, čo komunikuje celý trh – komplexnosť, profesionalitu, spoľahlivosť, kvalitu a podobné klišé frázy. Vždy ma fascinuje, že aj zo segmentu, ktorý môže na pohľad pôsobiť jednotvárne, sa dá vytvoriť značka, ktorá má svoj názor a odlišuje sa od celého trhu.

Aktuálne pracujem pre klienta, ktorý vyvíja a vyrába samoobslužné autoumyvárky. Ide o značku, ktorá svoje ambície vidí ďaleko za hranicami Slovenska. Mám však aj zaujímavú novinku zo súkromia, pred nedávnom som sa vydala.

Ako ste sa dostali k súčasnej práci?

Moja cesta na pozíciu marketingového stratéga nebola priamočiara. Na vysokú školu som sa rozhodla ísť na Fakultu matematiky, fyziky a informatiky, kde som študovala manažérsku matematiku. Keďže išlo o aplikovanú matematiku, mala som príležitosť stretnúť sa s viacerými smermi. Jedným z nich bol marketing. Mala som skvelého profesora Petra Štarchoňa, ktorý vedel hĺtavo rozprávať o marketingu. Či to už bolo vďaka nemu alebo nie, marketing sa mi zapáčil. Páčilo ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-08 09:09:03 - Feat.: - Title: Lenka Čerge Kubušová: Reklama je nekonečná hra, stále musíte byť v pozore 02 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre 03 - Modified: 2024-02-23 14:16:12 - Feat.: - Title: Noví ľudia a situácie posúvajú hranice mojej kreativity. Aj trpezlivosti 04 - Modified: 2024-02-07 09:00:00 - Feat.: - Title: Aj z vytrhnutého kontextu môže v reklame vzniknúť niečo veľkolepé 05 - Modified: 2024-01-31 09:00:00 - Feat.: - Title: V marketingu nikdy neupadnete do stereotypu, vždy vás prekvapí nejaká výzva
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 07:54