Timotej Kubiš a Michal Vážny z agentúry Wavemaker.
StoryEditorWavemaker: Televízia by mala rásť, ale dynamika sa zmierňuje
Televízie odštartovali jesennú televíznu sezónu. Podarí sa im uspokojiť inzerentov a priniesť kvalitné programy, ktoré prilákajú k obrazovkám divákov? O vývoji na televíznom trhu sme sa rozprávali aj so zástupcami mediálnej agentúry Wavemaker. Na otázky nám odpovedal Timotej Kubiš, Senior TV Specialist a Michal Vážny, Client Service Director.
Aká bola z hľadiska mediálnych agentúr a dôvery inzerentov prvá polovica tohto roka v televíznom vysielaní?
T: Dôvera a záujem klientov sa prakticky nezmenili. Televízie si ustriehli dodržiavanie rozvrhu čerpania objemov v jednotlivých mesiacoch zo strany agentúr a mali dostatok priestoru na umiestnenie všetkých objednávok. Prvé nedodávky sa objavili až v máji, čo je o mesiac neskôr ako minulý rok a boli výrazne menšie, čiastočne aj vďaka triezvejším predikciám sledovanosti v plánovacích štruktúrach....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety
02 - Modified: 2024-02-12 08:00:00 - Feat.: - Title: Rita Harnett: Spomalenie nákupnej cesty môže zvýšiť efektivitu predaja
03 - Modified: 2023-09-26 06:23:44 - Feat.: - Title: Starmedia: Televízia je stále najefektívnejšia, ale pomer v mediamixe sa mení
04 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa
05 - Modified: 2023-09-22 08:09:18 - Feat.: - Title: Katarína Pantáková z Media and Digital Services: Trh bude rásť aj v roku 2024