Lenka Jesenáková a Natália Vlk z agentúry Zenith.
StoryEditorZenith: Musíme hľadať balans medzi očakávaniami televízií a našich klientov
Horúca televízna jeseň je tu. S akými novinkami prišli televízie a ako zostavili programovú štruktúru? O vývoji na televíznom trhu sme sa rozprávali s Natáliou Vlk, Commercial Director a Lenkou Jesenákovou, Strategy & Business Development Lead z agentúry Zenith.
Aká bola z hľadiska mediálnych agentúr a dôvery inzerentov prvá polovica tohto roka v televíznom vysielaní?
N: Z hľadiska produkcie ratingov a vypredanosti inventory jediný výkyv evidujeme v januári, ktorý bol v poklese z hľadiska oboch metrík. Následne sa trh vrátil do svojho zabehnutého dlhodobého štandardu a kampane boli v priebehu roka dodávané.
Aký dosah na efektivitu kampaní malo výrazné zvýšenie cien, ku ktorému pristúpili komerčné televízie? Prišlo k veľkým vyjednávaniam o cenách a výške budgetov? Prehodnotili niektorí vaši klienti svoj záujem o inzerovanie v televízii?
N: Pri vysokoinflač...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-09 07:58:18 - Feat.: - Title: Ceny za reklamu v televízii rastú, ale investície zostávajú stabilné
02 - Modified: 2023-12-11 14:31:47 - Feat.: - Title: Zenith štartuje spoluprácu s XXXLutz Group a Lactalis
03 - Modified: 2023-09-26 12:34:05 - Feat.: - Title: Začala sa najdôležitejšia sezóna roku. Ako sa podarí televíziám uspieť počas jesene?
04 - Modified: 2023-09-08 10:14:16 - Feat.: - Title: Adam Petrůšek: Na všetko sa dá zvyknúť, aj keď si klienti nedajú poradiť, alebo menia zadanie deň pred štartom kampane
05 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)