V kampani Všetko hrá od UPC sa predstaví Jana Kovalčíková.
StoryEditor

V novej kampani UPC všetko hrá. Spot stojí na hre Rómeo a Júlia a obľúbenej herečke

14.09.2023, 11:20
Autor:
redred

Stratégiu a kreatívu komunikačnej kampane vrátane TV spotu, rozhlasu a digitálu zastrešila agentúra PS:Digital.

UPC Broadband Slovakia odštartovala tento týždeň jesennú nadlinkovú kampaň, v ktorej predstavuje nielen svoj nový claim – Všetko hrá, ale aj novú tvár kampane, herečku Janu Kovalčíkovú.

„Janku sme si do konceptu vybrali hlavne preto, lebo je super akčná a v živote toho stíha naozaj veľa. Dokonale sa nám hodila k značke UPC, ktorá hľadala novú tvár,“ vysvetľuje Katka Kurečková, kreatívna riaditeľka PS:Digital. „Našou úlohou bolo predstaviť nový claim a zároveň aj superrýchly internet. Keďže sme pracovali s herečkou, ktorá zahrá všetko, ideu sme postavili na superrýchlej artikulačnej rozcvičke,“ dodáva Katka.

„V rámci UPC sme sa rozhodli, že by sme radi svetu ukázali všetky výhody, ktoré ako značka ponúkame, čo vyžadovalo aj určitú zmenu v doterajšej komunikácii. S novou komunikačnou stratégiou sme sa rozhodli aj pre obmenu ambasádora značky. V tomto prípade sme zvolili Janku Kovalčíkovú, ktorá sama o sebe zosobňuje rýchlosť, ktorou sa ako telekomunikačný operátor môžeme pochváliť. Jankina všestrannosť, rýchlosť a ľahkosť dokonale ladí s naším produktom - superrýchlym internetom a telkou od UPC,“ hovorí Dominika Vlčeková, Online Marketing Specialist v UPC Broadband Slovakia.

Známy príbeh Rómea a Júlie dostal nový rozmer v TV spote, sponzorských odkazoch, printe, rozhlasových spotoch aj v online. Celá kampaň vznikla v spolupráci s produkciou Jánošíci.

image

V novej kampani UPC hrá hlavnú úlohu herečka Jana Kovalčíková.

Agentúra PS:Digital zároveň od augusta zastrešuje kompletnú komunikáciu spoločnosti UPC v digitále. Na starosti má celú správu sociálnych sietí vrátane Facebooku, Instagramu, LinkedInu, YouTube a TikToku, influencer marketing a aj ďalšie ad hoc online aktivity.

image

Foto: Juraj Figura, PS:Digital. 

Vizitka kampane

Klient: UPC Broadband Slovakia (Adrián Brázdil, Dominika (Kojčevová) Vlčeková, Šimon Mikláš)

Agentúra: PS:Digital

Creative Director: Katarína Kurečková

Head of Art: Martin Benca

Art Director: Eva Filkus

Strategy Director: Peter Šebo

Copywriter: Katarína Kurečková, Martin Kovarík

Account Manager: Patrícia Štibravá 

Produkcia: Jánošíci

Vedúci výroby: Dominika Jánošiková, Patrícia Jánošiková

Réžia: Viliam Jánošík

Herci: Jana Kovalčíková, Filip Pavúk

image

UPC produkcia.

01 - Modified: 2023-10-13 07:27:35 - Feat.: - Title: Mila pri príležitosti No Bra Day v kampani učí, ako si urobiť samovyšetrenie prsníkov 02 - Modified: 2023-08-25 11:22:52 - Feat.: - Title: UPC má novú digitálnu agentúru. Je ňou PS:Digital 03 - Modified: 2023-08-02 06:57:26 - Feat.: - Title: Ktoré dáta rozhodujú pri výbere influencera? A prečo je stále najdôležitejší prirodzený obsah? (anketa Stratégií s členmi ADMA) 04 - Modified: 2023-05-30 10:42:27 - Feat.: - Title: PS:Digital hlási zmenu na pozícii Managing Director. Blaženu A. Sedrovičovú nahradí Martin Piteľ 05 - Modified: 2022-11-14 08:07:07 - Feat.: - Title: 4 novinky zo 4 sociálnych sietí: Veľká zmena pre administrátorov Facebook stránok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:09