Každá úspešná značka, ktorá sa chce rozvíjať, by mala vedieť, čo má robiť na dosiahnutie svojich želaných cieľov. Vie, akú taktiku zvoliť, ktoré kroky podniknúť a s akými nástrojmi pracovať. To všetko má obsiahnuté v marketingovej stratégii, ktorá jasne definuje jej pozíciu na trhu.
Existujú rôzne spôsoby, ako môže značka v komunikácii zaujať. Jedným je, že na spájanie sa so svojím publikom využije rôzne spoločenské udalosti v rámci Occasion Based Marketingu (OBM). Ak však dôkladne nepoznáte svoju cieľovú skupinu a jej potreby, ste na veľmi krehkom ľade a môžete prísť o veľa.
Čo je Occasion Based Marketing? Príležitosť pre značky
Occasion Based Marketing je marketing založený na príležitostiach. Často sa nazýva aj sviatkový, keď je značka propagovaná pri konkrétnych sviatkoch, ako sú Valentín, Vianoce, Deň matiek alebo Silvester. Potenciál tohto druhu marketingu a príležitostného nakupovania možno využiť nielen počas sviatkov a sezónnych osláv, ale aj pri iných konkrétnych špecifických príležitostiach. Či už je to prvý školský deň, grilovacia sezóna alebo hokejové majstrovstvá. Veľkú úlohu pri OBM zohrávajú najmä osobné a individuálne udalosti, ktoré sa dejú počas celého roka.
Existujú mnohé marketingové kampane, ktoré pri špeciálnych príležitostiach ponúkajú špeciálne zľavy, aby motivovali zákazníkov k rýchlemu nákupu. Mnohé značky sa pri príležitosti návratu detí do školy predbiehajú vo svojich ponukách...
Zostáva vám 85% na dočítanie.