Mediaboard chce v tomto roku ďalej posilňovať na zahraničných trhoch, kde má ambície sa do piatich rokov zaradiť do svetovej päťky spoločností poskytujúcich tieto služby. Mediaboard (predtým Monitora) v roku 2015 vstúpil na český trh pod krídlami spoločnosti Imper a v roku 2018 ako samostatná entita aj na slovenský trh, ako online služba na monitoring médií podľa kľúčových slov.
Počas niekoľkých rokov sa vyvinul v komplexný nástroj, ktorý sa od media monitoringu presunul k media intelligence. To odráža aj samotný rebranding, ktorý chce pod novým názvom ponúknuť klientom all-in-one služby zamerané na PR a budovanie značky.
„Už dávno to dávno nie je iba o mediálnom monitoringu. Zmena názvu reflektuje komplexnosť našich služieb, ktoré po novom zahŕňajú aj nástroje pre budovanie brandu a správu PR,“ uvádza Ľubomír Šimášek, CEO spoločnosti Mediaboard na Slovensku.
Posilnenie zahraničných aktivít
S rebrandingom sa spája aj posilnenie zahraničných aktivít Mediaboardu. Spoločnosť, ktorá sa tento rok stala jednotkou na českom trhu, už teraz pokrýva monitoring médií vo viac ako 100 krajinách a jej služby medzinárodne využívajú značky ako IKEA, Rohlík alebo BMW. Počas nasledujúcich rokov sa chce Mediaboard dostať do svetovej špičky spoločností, ktoré ponúkajú media intelligence služby.
„Mám radosť, že se nám tento rok podarilo stať sa českou jednotkou, ale jedným z našich hlavných cieľov bolo presadiť sa aj v zahraničí. Pevne verím, že vďaka kvalite našich služieb sa staneme jedným z piatich najväčších poskytovateľov media intelligence na svete. S Mediaboardem chceme do PR priniesť nástroje, ktoré umožnia efektívne plánovanie aké poznáme v marketingu. Na trhu rastie dopyt po jednotnej platforme, ktorá bude komunikáciu nielen monitorovať, ale takisto merať, analyzovať a cieliť,“ dodáva Šimášek.
Publikačná platforma pre komplexné PR
Jedným z pilierov all-in-one služieb Mediaboardu by sa mala stať nová publikačná platforma. Tento komplexný nástroj firmám umožní lepšie komunikovať s verejnosťou, klientmi či médiami. Platforma sa skladá z troch častí – newsroomu, ktorý slúži na správu obsahu a tvorbu tlačových správ, CRM, kde je možné udržiavať prehľadne kontakty na novinárov a zdieľať informácie v rámci tímu, a tiež e-mailingu, ktorý umožní jednoducho rozosielať tlačové správy a merať ich open rate a dosah.
Mediaboard dlhodobo ponúka svojim klientom prehľadnejšiu analytiku a dashboardy, než akými disponuje väčšina zahraničných nástrojov. S novinkou v podobe publikačnej platformy prichádza aj komplexnosť, kedy jeden nástroj spája monitoring, analýzy, medialisty, newsroom, e-mailing aj CRM. Značky budú môcť využiť aj celý rad nových funkcií v rámci real-time monitoringu médií či sociálnych sietí.