V takzvaných "Kuriérskych voľbách" môžu zákazníci SPS voliť spomedzi troch kandidátov - kuriéra (doručenie na adresu), balíkovo obchod (doručenie do obchodnej prevádzky), balíkovo box (doručenie do partnerského boxu).
Kandidáti majú vlastné programy, slogany a vizuály, ktoré sú dostupné na kampaňovej webstránke. Súčasťou komunikácie bude animované video aj dva priebežné prieskumy, ktoré budú informovať o aktuálnom hlasovaní na sociálnych sieťach kuriérov SPS.
Volebný komunikačný koncept pre SPS vytvorila agentúra Grape PR v spolupráci s klientom Slovak Parcel Service. „Kuriérske voľby majú zákazníci SPS prakticky pri online nakupovaní každý deň – vždy si volia, či si nechajú doručiť tovar kuriérom alebo do odberného miesta. Tentoraz majú možnosť skutočne voliť a vyhrať atraktívne ceny. Kampaň má jednoduchý princíp so silným aktualizačným momentom,“ vysvetľuje Marek Demeter, Digital Director Grape PR.
„Registrujeme čoraz vyšší záujem zo strany zákazníkov o doručenie zásielky do balíkova/odberných miest, preto som veľmi zvedavý, aké výsledky prinesú naše Kuriérske voľby. Denne doručujeme zásielky aj na 100-tisíc adries po celom Slovensku, preto očakávam v týchto voľbách vysokú účasť,“ hovorí Ján Ťurek, konateľ Slovak Parcel Service.
Voliť v Kuriérskych voľbách bude možné až do 30. septembra, oficiálne výsledky budú zverejnené 2. októbra.