„Spájame vás s tým na čom skutočne záleží,” hovorí v novej kampani Orange.
StoryEditor

Orange predstavuje nový komunikačný koncept. V centre pozornosti je "čLOVEk"

04.09.2023, 14:46
Autor:
redred

„Spájame to ľudské v nás," hovorí Orange. V centre pozornosti je človek so svojimi emóciami, potrebami a túžbami. 

 

Hlavnou úlohou operátora je ľudí spájať. Orange však svoju rolu chápe ešte v širšom zmysle – spájať blízkych v dôležitých momentoch a pripomínať ľuďom, čo je v živote skutočne dôležité. Inými slovami, prebúdzať to ľudské v každom z nás.

„Do hlavného posolstva našej značky „Spájame vás s tým na čom skutočne záleží“, sme chceli vniesť viac človečiny, značku posunúť ešte bližšie k ľuďom. Vystihnúť dôležitosť spojenia ľudí, človeka, v momente, keď to najviac potrebuje, keď sa cíti neisto, keď sa cíti byť stratený, keď sa niečoho obáva, ale zároveň aj vtedy, keď sníva, tvorí, miluje a teší sa. Jednoducho, chceme poukázať na to, že spájame to ľudské v nás,“ približuje Tomáš Palovský, Chief of Corporate and Brand Reputation spoločnosti Orange Slovensko.

Príbeh tejto ľudskosti je stredobodom storytellingu kampane, ktorú Orange štartuje od 4.septembra vo všetkých typoch médií, či už televíznych, rozhlasových, printových, digitálnych aj outdoorových.

Cieľom nového komunikačného konceptu je osviežiť značku a popri tom atraktívne, pútavo a predovšetkým veľmi zrozumiteľne a jasne komunikovať dôležité posolstvá založené na hodnotách Orangeu. Komunikačný koncept „čLOVEk“ vzišiel víťazne z tendra a odštartoval tak spoluprácu Orangeu s reklamnou agentúrou MADE BY VACULIK.

image

Orange spúšťa nový komunikačný koncept "čLOVEk"

„Strategicky sme hľadali dlhodobú komunikačnú platformu, s ktorou sa cieľová skupina vie stotožniť  a je pre ňu emočne relevantná. Pri vytváraní konceptu bolo pre nás kľúčové, aby sme s ním vedeli pracovať konzistentne a dlhodobo, naprieč všetkými touchpointami. Strategicko-kreatívny proces nás nakoniec priviedol k základnej hodnote - k ľudskosti. Kľúčovými ingredienciami sú autentickosť a úprimnosť komunikácie. Koncept odráža „customer-centrickú“ stratégiu značky, pričom v zákazníkoch chce vyvolať pozitívne a príjemné emócie,“ vysvetľuje Alexandra Martináková, Strategy director, MADE BY VACULIK.

„Jedno jediné slovo, v ktorom je všetko - človek. Keď sme ho objavili, cítili sme, že máme odpoveď na neľahké zadanie. Sme len ľudia a v tom je naša dokonalosť. Je ľudské mať strach a je ľudské mať pochybnosti. Novú platformu sme nastavili tak, aby fungovala dlhodobo a v každej novej kampani prinášala príbehy ľudskosti,” dopĺňa Milan Bielik, Chief Creative Officer, MADE BY VACULIK.

image

Orange spúšťa nový komunikačný koncept "čLOVEk"

„Človek. Kľúčové slovo pre náš nový dlhodobý komunikačný koncept. Je v ňom povedané všetko. Okrem toho, že odkazuje na to, na čom nám najviac záleží, čiže na ľuďoch, našich zákazníkoch. Zároveň kreatívne, prirodzene a nenásilne poukazuje na našu kľúčovú produktovú líniu – ponuku Love, ktorá spája mobilné a fixné služby v jednom balíku, ktoré našim zákazníkom poskytujeme,“ dodal Tomáš Palovský z Orangeu.

Kampaň vznikla v produkcii Hitchhiker Films pod režisérskou taktovkou Pepeho Ehrenbergera. Nasadená bude od dnes 4. septembra. 

 

Vizitka kampane

Názov kampane: Človek. Spájame to ľudské v nás.

Klient: Orange Slovensko, a.s.

Head of Communication and Commercialization: Rozália Belková

Advertising: Jana Danihelová, Monika Bakalíková

Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK, s.r.o.

Creative director: Milan Bielik

Strategy: Alexandra Martináková, Ronald Lupták

Digital strategy director: Marek Krištof

Art director: Matej Klíč, Milan Malý, Filip Šufliarsky, Martin Schurdák

Copywriter: Milan Bielik, Andrej Hrivnák, Veronika Rybárová, Marek Konečný, Tímea Juríčková

Account director: Ada Šimšíková

Account manager: Romana Otočková, Petra Barčáková, Miriam Tamajková, Hana Bodáková

Video motion designer: Patrik Pavlis

Social media: Alexandra Remo, Kristína Kačániová

 

Mediálna agentúra: EssenceMediacom

Digitálna agentúra: MADE BY VACULIK, s. r. o.

Použité médiá: TV + 360 media mix

Termín nasadenia: od 4.9.2023

Cieľová skupina: Mass market,  Slovensko

Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films

Réžia: Peter Ehrenberger

Production crew: Pavol Kopček, Anna Javorská, Ivan Hulík

Názov pesničky použitej v spote: Human

Autor hudby: Jamie Hartman, Nick Monson, Rory Graham

Interpret: Madilyn Bailey

Zvukový majster: Vladimir Bajnoci

Fotograf: Šymon Kliman

01 - Modified: 2024-10-18 09:46:58 - Feat.: - Title: Juraj Vaculík: Nestálosť reklamy ma stále fascinuje 02 - Modified: 2024-07-24 09:01:50 - Feat.: - Title: MADE BY VACULIK má novú riaditeľku 03 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 04 - Modified: 2024-05-24 06:20:06 - Feat.: - Title: Milan Bielik o Young Lions 2024: O budúcnosť reklamy vôbec nemám strach 05 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. november 2024 18:05