Kaufland - nový spot ku kampani Nespokojní zamestnanci.
StoryEditor

Oceňovaná kampaň Nespokojní zamestnanci Kauflandu pokračuje spotom s lingvistkou Emíliou

31.08.2023, 10:00
Autor:
redred

Najnovší spot od THIS IS LOCCO je už v poradí piatou epizódou úspešnej kampane, dnes už ovenčenej troma zlatými kovmi z Digital Pie a viacerými shortlistmi vo svetových súťažiach.

Tentoraz je hlavnou postavou mladá sympatická „obchoďáčka“ Emília, ktorá má v Kauflande na starosti komunikáciu s dodávateľmi. Túto prácu vždy milovala, pretože jej vášňou sú už odmalička cudzie jazyky. S narastajúcou popularitou slovenských výrobkov v Kauflande však nastáva problém - jazyky už nemá kde využiť, vystačí si predsa so slovenčinou.

„Našou úlohou bolo už po druhýkrát odpromovať špeciálny online leták venovaný téme slovenských dodávateľov s ich NAJlepšími slovenskými výrobkami. Stáli sme teda pred neľahkou úlohou – vymyslieť zamestnanca s odlišnou motiváciou, ako mal náš kamionista Ďusi, teda svetobežník, ktorý už cestuje len po Slovensku. Zároveň Ďusi nastavil vysoký benchmark, ktorý sme nechceli podliezť. Výsledok je lingvistka Emília, ktorú by ku kamionistovi rozhodne nikto neprirovnával. Naopak, je ďalším výrazným prírastkom do pestrého mixu svojských charakterov,“ hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.

Spot je formálne opäť kombináciou autentického mockumentary a štylizovaných filmových záberov, ktorú zadefinoval režisér Juraj Janiš už prvým spotom s mäsiarkou, ktorá nemohla vystáť rozmáhajúce sa veggie výrobky.

Kaufland.

„Nechceli sme meniť vizuálny jazyk. Nakoniec, aj ten je dôvodom, prečo kampaň získala zlato na Digital Pie aj v kategórii Execution. To, čo sme však určite chceli, je opäť prísť s niečím novým, obrazovou vychytávkou, ktorá by kampaň aj formálne osviežila. Preto prvýkrát cestujeme aj do minulosti hlavnej hrdinky a pridávame hravé komiksové prvky,“ dodáva Martin Polakovič.

„Kampaň Nespokojní zamestnanci Kauflandu je dôkazom, že ak máte silnú a zábavnú kreatívu, dokáže sa odlíšiť aj v takom širokom komunikačnom portfóliu, aké má Kaufland. Verím, že aj Emília bude ľudí rovnako baviť ako predošlé postavičky fiktívnych zamestnancov a že koncept tak ešte nepovedal svoje posledné slovo,“ uzatvára Juraj Kováč, creative & strategy director z THIS IS LOCCO.

Vizitka kampane

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter: Martin Polakovič, Adela Holubčíková

Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: Juraj Janiš

01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko 02 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 03 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu 04 - Modified: 2024-08-16 08:26:41 - Feat.: - Title: Ticho je nedostatkový tovar, teraz ho nájdete v Kauflande 05 - Modified: 2024-06-02 15:00:00 - Feat.: - Title: Peter Sagan pokoril v novej kampani pre Zlatý Bažant ďalšiu cyklistickú métu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. november 2024 11:19