Od začiatku augusta zastrešuje komunikáciu spoločnosti UPC v digitále agentúra PS:Digital. Po úspechu v tendri má na starosti kompletnú správu sociálnych sietí vrátane Facebooku, Instagramu, LinkedInu, YouTube a TikToku, influencer marketing a aj ďalšie ad hoc online aktivity.
„Veľmi nás teší, že do portfólia našich klientov pribudol historicky po prvýkrát aj operátor. Letnú sezónu sme tak interne naplno využili prípravám na novú komunikáciu. Prvé lastovičky už môžete vidieť na klientskom Facebooku, Instagrame či novom TikTokovom účte, ktorý sme založili,“ hovorí Martin Piteľ, Managing Director PS:Digital.
„Sociálne siete sa stali integrálnou súčasťou každodenného života mnohých ľudí, transformovali spôsob, akým komunikujeme, zdieľame informácie a budujeme vzťahy. Ako firma pociťujeme potrebu na sociálnych sieťach neustále komunikovať s našimi zákazníkmi, informovať ich o novinkách v našich službách, reagovať na ich otázky a pripomienky, a vytvárať obsah, ktorý zvyšuje povedomie o značke a vízii našej spoločnosti."
"V rámci tendra sme vybrali najlepšiu agentúru na správu sociálnych sietí, ktorá nám ponúkla inovatívne riešenia, preukázala vysokú odbornosť v oblasti digitálneho marketingu a má bohaté skúsenosti s budovaním brandových aj predajných aktivít,“ doplnil Adrian Brázdil – Marketing Manager, UPC BROADBAND SLOVAKIA.
Nová spolupráca odštartovala mimoriadne úspešnou leadovacou kampaňou Veľká hláškovačka. Za zachovania českých staníc v ponuke slovenských operátorov v nej zahlasovali desiatky tisíce ľudí.
„Už z prvých týždňov spolupráce sa zdá, že sme naskočili na spoločnú vlnu, čoho dôsledkom bude v najbližšom čase množstvo ďalších aktivít na posilnenie brandu aj predajných výsledkov klienta,” uzatvára Piteľ.