Slovenský pivovar Kaltenecker uviedol nedávno tento spot, v ktorom tvrdí, že jeho nové pivo reklamu nepotrebuje.
Teraz na ňu nadviazal aj online kampaňou. V nej ľudom umožňuje zbaviť sa tej naojtravnejšej formy reklamy – nepreskočiteľných Pre Roll videí.
“Pri dobrom pive pokojne skipnite reklamu a rovno si ho vychutnajte,” vysvetľuje brand manager pivovaru Tomáš Šablica. “A tento zážitok chceme ľuďom dopriať aj na internete. Uľahčime ľuďom konzumovať ich obľúbený obsah hneď, bez zbytočnej reklamy.”
Kaltenecker preto ako prvý zaviedol nový formát – Pre Roll videá, ktoré môžete preskočiť už od 1. sekundy. Na to upozorňuje aj výzva v úvode videa „Skipni to hneď!“. Okamžite preskočiteľne videá zatiaľ spustil na prvých troch portáloch a vyzýva ďalšie, aby to umožnili. Reklamu nasadí len na nich.
„Mediálne domy sa nás pýtali, či sme sa nepomýlili. Či nechceme SKIP AD button nasadiť až od 10. či 15. sekundy. My si však myslíme si presný opak. Ak vieme, čo je dobré, nečakajme. Nech nielen pivo, ale aj jeho reklama stojí za to.“
Súčasťou kampane sú aj videobanery, ktoré splynú s pozadím i posty, ktoré nabádajú ku srcollovaniu. Kampaň pre Kaltenecker vytvoril Ateliér Pútnici.
Páči sa vám nová aktivita?
Na akých portáloch by ste okamžite preskočiteľné videá privítali vy?