Jana Malaga
CEO
Contedy
Áno, darí sa nám ju osloviť. Máme v databáze mnohé persóny, na ktorých šírený obsah reflektuje práve generácia Z. A to nielen na Instagrame, ale aj na TikToku. Aký content tvoríme, takým si vieme pritiahnuť pozornosť tejto generácie. Myslím si, že práve toto je moment, keď na scénu vstupuje nová generácia marketérov.
Stážisti, mladí tvorcovia obsahu, nadšenci videa či sociálnych sietí. Takýmto ľuďom sa snažíme dávať šancu aj v našej agentúre, kde ich síce zaúčame nejakým nevyhnutným „tradičným“ procesom, no na druhej strane ich aj počúvame, zaujímame sa o to, ako oni vnímajú obsah tvorený súčasnými tvorcami a kto sa im prihovára.
Tam čerpáme inšpiráciu aj na výstupy, ktoré majú byť cielené práve na členov tejto generácie. Vedeli ste napríklad, že až takmer polovica príslušníkov generácie Z „googli“ na TikToku? To je len jedna z informácií, ktoré nás „starších“ možno prekvapia, no oplatí sa im venovať pozornosť. V podstate tu platí jedno: sledujeme súčasné trendy a snažíme sa ich implementovať aj do našej práce.
Patrik Sabo
Digital Director
Zenith
V agentúre využívame crossmediálny monitoring médií prostredníctvom nástroja adMeter, vďaka ktorému dokážeme exaktne vyhodnotiť, na akých weboch/aplikáciách/sociálnych sieťach sa generácia Z pohybuje a tiež koľko času tam trávi. Problém ani tak nie je zasiahnuť ich, avšak skôr ich zaujať.
Faktom je, že mladí ľudia konzumujú médiá omnoho rýchlejšie, a pokiaľ ich nezaujmeme počas prvých sekúnd až dokonca milisekúnd, ich pozornosť ľahko stratíme. Vo všeobecnosti však na nich dobre platia vertikálne videá, influencerské kampane, vybrané lokálne weby pre mladých, no taktiež niektoré sociálne siete, akými sú napríklad Snapchat alebo TikTok.
Katarína Bartová
New business director
applepie
Gen Z je generácia, ktorá vyrástla s technológiami a je vysoko prepojená s digitálnym svetom. Preto uprednostňuje spôsoby komunikácie, ktoré sú rýchle, pohodlné a ľahko dostupné prostredníctvom jej smartfónov. Gen Z je vysoko aktívna na platformách sociálnych médií, ako sú Instagram, TikTok... Riešenia postavené na daných insidoch nám jednoducho fungujú.
Patrik Vavrovič
Managing Director
ContentFruiter
Každá firma dnes bojuje o získanie pozornosti. Každú generáciu (X,Y či Z) charakterizuje aj to, ako náročne je získať jej pozornosť. Pri generácii Z jednoznačne platí, že získať jej pozornosť je extrémne náročné a ešte ťaž...
Zostáva vám 85% na dočítanie.