Tender na kreatívu značky BILLA vyhrala agentúra MullenLowe GGK.
StoryEditor

BILLA si v tendri vybrala novú kreatívnu agentúru

10.08.2023, 12:28
Autor:
redred

ATL komunikáciu značky bude v najbližších rokoch zastrešovať tím agentúry MullenLowe GGK.

BILLA je prvou zahraničnou retailovou značkou na našom trhu. Pôsobí tu od roku 1993 a zamestnáva viac ako 4 500 ľudí. V aktuálnom tendri nehľadala nič menšie ako komunikačnú BIG IDEA, ktorá by vyústila do kontinuálnej 360-stupňovej komunikácie a na najbližšie roky vytvorila nový komunikačný koncept značky.

BILLA je na slovenskom trhu etablovanou a silnou značkou, ktorá na svoj ďalší rozvoj potrebuje rovnako silného marketingového partnera. Agentúra MullenLowe GGK nás vo výberovom konaní presvedčila svojím dobre premysleným strategickým konceptom a inovátorským prístupom. Veríme, že nová spolupráca s MullenLowe GGK pozdvihne našu marketingovú komunikáciu na novú úroveň,“ vyjadrila sa Denisa Pernicová, head of strategic marketing BILLA Slovensko.

Siedmy najväčší zadávateľ reklamy

Podľa rebríčka TOP zadávateľov bola BILLA Slovensko za uplynulý rok siedmym najväčším zadávateľom reklamy na našom trhu. Veľkou výzvou pre značku je zjednotenie celkovej komunikácie, čo pôjde ruka v ruke s inováciami v portfóliu tovaru aj služieb.

„Mimoriadne si ceníme dôveru, ktorú nám klient prejavil v tomto tendri. Za náš agentúrny tím môžem skonštatovať len jediné: dali sme do projektu veľa energie, schopností našich ľudí aj nášho know-how. Bude nám cťou sa postarať o komunikáciu takejto výraznej značky a tešíme sa na uvedenie nového ambiciózneho konceptu,“ doplnil Marek Pajtáš, CEO agentúry MullenLowe GGK.

01 - Modified: 2024-06-03 14:33:52 - Feat.: - Title: Slováci jedia málo ovocia a zeleniny. BILLA na to reaguje novou kampaňou 02 - Modified: 2024-04-26 10:01:33 - Feat.: - Title: Billa má novú kampaň na svoju privátnu značku 03 - Modified: 2024-03-26 08:33:04 - Feat.: - Title: BILLA v novej kampani vyzýva Slovákov, aby neboli príliš skromní 04 - Modified: 2023-12-06 12:24:07 - Feat.: - Title: Čo si vkladáme do nákupných košíkov? Podľa prieskumu sa v potravinách vôbec nevyznáme 05 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:27