V rubrike Talenty z brandže predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. V rozhovore hovoria o sebe a svojich skúsenostiach z prvých rokov v kreatívnom priemysle.
Na otázky nám odpovedala Kristína Vršanská, Data Analyst Teamleader z agentúry Performics. Do marketingového prostredia sa dostala ešte počas štúdia Informačného manažmentu na Fakulte riadenia a informatiky na Žilinskej univerzite. Vo voľnom čase si zahrá na klavíri a rada tiež tancuje, moderné a spoločenské tance boli jej koníčkom 15 rokov. Mimo pracovnej sféry si v súkromí prehlbuje vedomosti o duševnom a fyzickom zdraví.
Čo máte teraz nové, na čom aktuálne pracujete?
Posledné mesiace najviac pracujem na prechode z UA (Universal Analytics) na GA4 (Google Analytics 4). Pod pojmom prechod sa rozumie prenastavenie procesu reportingu z nového systému, prerábka vizualizačných reportov na nový zdroj v Looker Studiu, alebo dodatočné nastavenie merania analytiky v GA4.
Ako ste sa dostali k súčasnej práci?
Pred posledným ročníkom na vysokej škole som sa rozhodla nájsť si študentskú stáž, ktorá by bola perspektívna aj po skončení školy. Našla som stáž v Perform...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-08-04 09:00:02 - Feat.: 0 - Title: Facebook je toxický, kvôli dezinformáciám som si ho radšej odinštaloval
02 - Modified: 2023-07-25 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Adela Holubčíková: Veľa mladých ide cez mŕtvoly a v tejto brandži sa to nemusí vyplatiť
01 - Modified: 2024-04-08 09:09:03 - Feat.: - Title: Lenka Čerge Kubušová: Reklama je nekonečná hra, stále musíte byť v pozore
02 - Modified: 2024-03-06 08:00:00 - Feat.: - Title: Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre
03 - Modified: 2024-02-23 14:16:12 - Feat.: - Title: Noví ľudia a situácie posúvajú hranice mojej kreativity. Aj trpezlivosti
04 - Modified: 2024-02-07 09:00:00 - Feat.: - Title: Aj z vytrhnutého kontextu môže v reklame vzniknúť niečo veľkolepé
05 - Modified: 2024-01-31 09:00:00 - Feat.: - Title: V marketingu nikdy neupadnete do stereotypu, vždy vás prekvapí nejaká výzva