Neexistuje takmer nikto, kto by o Barbie nepočul, v posledných dňoch totiž pobláznila celý svet. Film, ktorý prišiel do kín 20. júla (na Slovensku) priniesol popularitu nielen hercom, no v súčasnosti z neho ťažia všetci. Od módnych návrhárov až po e-shopy, ktorým sa prudko zvýšili predaje. Dopyt po bábike Barbie je historicky najvyšší od jej uvedenia na trh.
Sociálne siete ovládol nový Barbie trend, keď sa za pár minút zmeníte na Barbie alebo Kena so štýlovým oblečením i doplnkami. Ide o rovnaký princíp, ako keď umelá inteligencia vytvorila 3D fotky avatara s niekoho podobizňou. V aplikácii BaiRBIE.me zadáte e-mail, vyberiete fotku, ktorá má byť upravená a zvolíte možnosť premeny na Barbie alebo Kena. Ďalším krokom je výber farby pokožky a dĺžky vlasov.
Do tejto „výzvy“ môžete zapojiť aj celú rodinu v štýle – Barbie, Ken a deti. Vyskúšali to tiež známe osobnosti z Fun rádia ako Adela a Sajfa, Marcel Forgáč či Milan Zimnýkoval. K tomuto trendu sa postupne pridávajú aj ďalší, ako napríklad moderátori z TV JOJ alebo PR agentúra Dynamic Relations 2000.
O filme Barbie:
Margot Robbie ako Barbie žije v dokonalom bezstarostnom svete, kde je zábava na prvom mieste. Spolu s ňou si túto „ružovú idylku“ užívajú jej kamaráti, a samozrejme aj Ken. Jedného dňa však dostane Barbie existenčnú krízu. Aby našla odpovede na niektoré otázky, tak dostane príležitosť ísť do skutočného sveta, spoločnosť jej neplánovane robí aj Ken. V reálnom živote to nebudú mať ľahké a čaká ich niekoľko ťažkých rozhodnutí, no aj vtipných momentov. Tento výlet praskne pomyselnú bublinu, keď Barbie s Kenom objavia podobnosti aj rozdiely medzi Barbie svetom a tým skutočným.
Poznámka red.: Národný bezpečnostný úrad vydal upozornenie, že BaiRBIE.me aplikácia nespĺňa požiadavky na ochranu osobných údajov (GDPR). Pri inštalovaní si od užívateľov môže pýtať prístup k histórii platieb a iné citlivé údaje. Predtým ako nahráte fotku do systému si prečítajte licenčné podmienky tejto aplikácie.