Pri nástupe sociálnych sietí sme sa museli prispôsobiť mnohým novinkám, dnes sa sociálne siete prispôsobujú svojim používateľom. Ktoré z nich majú vplyv na nakupovanie a menia stratégiu komunikácie značiek vo vzťahu k zákazníkom? Podrobné dáta priniesol prieskum AMI Digital Index.
Sociálne siete prešli veľkým vývojom. Kým okolo roku 2008 sa na Slovensku naplno rozbiehal Facebook a zbieral množstvo používateľov po celom svete, dnes už tomuto rebríčku kraľuje Instagram či TikTok. Zaujímavý výsledok priniesol prieskum AMI Digital Index, ktorý definoval štyri najpoužívanejšie sociálne siete na Slovensku. O prvé miesto sa delia YouTube s Facebookom (92 percent), ďalej je to Instagram so 62 percentami a Pinterest, ktorý vo voľnom čase „scrolluje“ 43 percent Slovákov.
Najlepšie zo sociálnych sietí je na tom Instagram, ktorý už nechce zaujať len generáciu Z, ale postupne cieli na iné vekové kategórie. Veľký potenciál má aj LinkedIn, ktorý na slovenskom trhu zaznamenal rast. Podľa prieskumu sú najaktívnejší používatelia Snapchatu, ktorí si medzi sebou posielajú správy a obrázky. Snapchat je vizuálnou messageingovou platformou, preto je na ňom aktivita v porovnaní s trad...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-09-09 06:36:40 - Feat.: - Title: Šéfka komunikácie Microsoft: AI je pre mňa múdrejší kolega, ale zatiaľ to nie je pre každého
02 - Modified: 2024-07-24 09:51:17 - Feat.: - Title: Bude AI na sociálnych sieťach klientom pomáhať, alebo naopak?
03 - Modified: 2024-04-16 08:31:02 - Feat.: - Title: AI: Najdôležitejšie nástroje, ich silné a slabé stránky
04 - Modified: 2024-03-05 11:29:30 - Feat.: - Title: Jakub Goda: Cenzúra na internete? Naopak, máme extrémne široký priestor na prejavenie názoru
05 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu