StoryEditor

Asociácia mediálnych agentúr na Slovensku sa stala členom Európskej asociácie komunikačných agentúr

31.07.2023, 12:32
Autor:
redred

Cieľom je podporiť ďalší rozvoj v oblasti marketingovej komunikácie na Slovensku.

Asociácia mediálnych agentúr (AMA) oznámila, že sa stala členom Európskej asociácie komunikačných agentúr (EACA). Táto strategická spolupráca predstavuje dôležitý míľnik pre AMA a potvrdzuje ambíciu AMA podporovať rozvoj komunikačného biznisu na Slovensku.

Vstupom do EACA získava AMA prístup k rozsiahlej sieti odborníkov z komunikačného priemyslu, ktorá podporuje spoluprácu, zdieľanie poznatkov a inovácie. EACA je prestížna organizácia, ktorá zastupuje záujmy komunikačných agentúr v celej Európe. Poskytuje platformu pre agentúry na presadzovanie otázok týkajúcich sa komunikačného priemyslu, zdieľanie osvedčených postupov a podporu rozvoja profesionálnych noriem.

Ako člen EACA bude mať AMA možnosť spolupracovať s lídrami v komunikačnej oblasti, zúčastňovať sa na podujatiach a iniciatívach na európskej úrovni. Navyše bude môcť prispievať k formovaniu budúcnosti reklamného a mediálneho prostredia. Táto spolupráca umožňuje AMA, aby ostala na čele vývoja odvetvia, získavala poznatky z globálnych trendov a prispievala k zlepšovaniu ekosystému mediálnych agentúr na Slovensku.

Dlhodobým cieľom AMA je podpora transparentnosti, profesionality a etických noriem v komunikačnom priemysle. Pripojením sa k EACA posilňuje svoju misiu zvyšovať štandardy v odvetví a presadzovať férové a zodpovedné postupy. Vďaka členstvu si AMA môže vymieňať nápady a skúsenosti s kolegami z ostatných európskych asociácií, držať krok s rýchlo sa meniacim trhovým prostredím a podporovať inovácie a rozvoj biznisu svojich členov a širšieho odvetvia.

„Tešíme sa, že sme spojili sily s EACA a stali sa súčasťou tohto váženého spoločenstva komunikačných agentúr v Európe. Táto spolupráca nám umožní učiť sa z globálnych osvedčených štandardov a spolupracovať s odborníkmi z celej Európy v témach, ako je férový tender, spolupráca s mediálnymi konzultantmi a audítormi, rozvoj merania a ďalších. V rámci EACA chceme aktívne prispievať k rozvoju transparentného, zodpovedného a prosperujúceho podnikania pre všetkých zainteresovaných,“ povedal Richard Kopuník, predseda AMA.

„S veľkou radosťou vítame AMA ako nového člena EACA. Spolu s Asociáciou kreatívnych agentúr na Slovensku (KRAS), ktorá je už nejaký čas súčasťou našej asociácie, členstvo AMA ešte viac umocňuje spoločný hlas agentúr na Slovensku. Ich členstvo posilňuje naše spoločné ciele a umožňuje nám upevňovať ešte silnejšie väzby s mediálnymi agentúrami po celej Európe. Tešíme sa na spoločnú cestu objavovania!“ potvrdila Tamara Daltroff, CEO EACA.

Počas zasadnutia AMA v júni 2023 odstúpil z predsedníctva z pozície predsedu na vlastnú žiadosť Rastislav Kaňuch. Túto pozíciu následne obsadil Richard Kopúnik z agentúry Mindshare. Novým podpredsedom sa stal Peter Seyfert z Unimedia a Braňo Polák zo Starmedia aj naďalej zostáva druhým podpredsedom.

 

 

 

 

 

01 - Modified: 2024-07-15 07:39:27 - Feat.: - Title: Asociácia mediálnych agentúr oznámila zmeny vo svojom vedení a privítala nového člena 02 - Modified: 2023-12-11 13:21:38 - Feat.: - Title: Iniciatíva Férového tendra: Férovosť šetrí čas aj peniaze 03 - Modified: 2023-07-18 07:34:51 - Feat.: - Title: Zmeny vo vedení AMA: Novým predsedom je Richard Kopuník z Mindshare 04 - Modified: 2023-06-06 08:58:38 - Feat.: - Title: Nie sú ľudia. Mediálne agentúry sú vnímané v komunikačnom biznise ako najmenej sexi
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. október 2024 00:18