GTA Autoškola
StoryEditor

Istropolitane sa podarilo premeniť jeden shortlist v New Yorku na cenu

19.07.2023, 19:17
Autor:
redred

Na prestížnom reklamnom festivale získala slovenská agentúra za kampaň GTA autoškola cenu Finalist.

Osem slovenských reklamných agentúr už minulý piatok získalo dokopy 21 shortlistov na festivale v New Yorku. Dnes sme sa dozvedeli konečné výsledky. 

Istropolitana Ogilvy povýšila jeden zo svojich štyroch shortlistov na ocenenie Finalist. Porote sa páčila ich práca GTA autoškola, ktorú robili v spolupráci s Políciou Slovenskej republiky. A to v kategórii Politics & Government.

O tejto kampani sme podrobne písali v Stratégiách v článku: Polícia chcela osloviť mladých, vstúpila im do GTA. Ako to dopadlo?

Istropolitana si pripísala za túto cenu rovno sto bodov do súťaže Agentúra roka 2023. Body do ankety získali aj ďalšie agentúry za svoje shortlisty. Tu je ich kompletný zoznam aj s ocenenými prácami. 

image

Prestížny festival kreativity v New Yorku zverejnil shortlisty. Bojuje 8 slovenských agentúr

01 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 02 - Modified: 2024-08-26 10:30:06 - Feat.: - Title: Dalibor Cicman: Adaptabilita je nový game changer 03 - Modified: 2024-08-09 06:00:00 - Feat.: - Title: Slavomír Svoboda: Chuť nad zdravie 04 - Modified: 2024-06-28 10:48:37 - Feat.: - Title: Tesco pomáha v boji proti menštruačnej chudobe 05 - Modified: 2024-05-10 11:54:39 - Feat.: - Title: Online film a video: Je pekné, keď značka aj po neúspechu stojí pri svojej hviezde
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:59