A presne v tomto prostredí sa ju marketéri snažia zasiahnuť. No pozor, aj tu platí, že nie je online ako online. Aby značky správne naformulovali posolstvá rezonujúce mladej cieľovej skupine, musia tiež pochopiť, kde, ako a prečo trávia čas.
Gen Z je komplexná generácia mladých narodených od roku 1996 do roku 2010 s rôznou motiváciou konzumácie mediálneho a komerčného obsahu. Je poháňaná hodnotami demokracie, personalizácie, udržateľnosti a transparentnosti. Aj preto preferuje značky, ktoré majú zrozumiteľne definované hodnoty, sú uveriteľné a poskytnú im zázemie komunity.
Je to zároveň generácia vyrastajúca na úpätí teroristických katastrof, z čoho pramení akási zdržanlivosť a averzia voči riziku, čiastočne prepísaná do preferencií viesť časť života bezpečne online. Sociálne médiá v role mostíka k okolitému svetu sa tak stávajú stredobodom ich každodenného života.
Ešte v...
Zostáva vám 85% na dočítanie.